Succes TS.
Ik heb zelf een thorowgood.
Zeer tevreden over zelf en geen problemen met het zitcomfort.
Ik heb een suede zitting, denk dat dat ook wel verschil maakt qua comfort.
Zelf wil ik wel kunnen bewegen, ik wil niet vast zitten in een zadel door een rijbroek of materiaal van het zadel.
Heb zelf al jaaaaren niet op een wintec gezeten, maar Thorowgood is echt een goede kandidaat voor een goede prijs.
Mijn zadel heb ik nu 6 jaar en de vulling is nog steeds top, er is wel een zadelmaker geweest en die kon er niets aan veranderen.
Paard was toen ik wilde rijden enkele maanden geleden uit de boom gegroeid, ik had een tijdje niet gereden door omstandigheden ook.
Twee bomen geprobeerd, nummer 1 was te wijd, toen bleek er nog een nieuw tussenmaatje te zijn gekomen.
Die besteld en gepast volgens instructies en erin gestopt en paard loopt weer als een zonnetje, de pasvorm van het zadel zelf is prima voor haar namelijk.
Ze is niet extreem veranderd of meer in het werk gezet, en een blij en ontspannen paard met een mooie afdruk van het zadel zonder rariteiten.
Ik zit weer super in balans en paard loopt als een trein.
Zadel heeft naast de aanschaf, biothane dressuurstoten en de toebehoren niets gekost.
Heb er zelf wel dressuurstoten voor laten maken omdat ik korte singelstoten had die problemen gaven met de lengte van mijn singel.
Het weide/stalseizoen maakte dat ik een tweede singel moest kopen.
En aangezien die nogal prijzig is heb ik dus een zelfde singel maar de dressuurvariant aangeschaft aangeschaft met dressuurstoten erbij.
Problem solved en zeer tevreden.