Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mie123gie schreef:xSlvna schreef:Zouden twee kleine potjes voldoende zijn voor één zadel? Een potje voor het zitvlak en de achterkant + het stuk over de knierwrongen, en een potje voor de zweetbladen en de kussens? Zadel word veel gebruikt.
dan zou ik 2 middel potjes nemen en iets dikkere laagjes.

Suzie99 schreef:Ga je de zwarte lusjes van het hoofdstel ook nog een kleurtje geven?
sophianemo schreef:Leuk!! Maak je je teugels ook paars of niet?
laetitia98 schreef:hoe blijft de verf ondertussen? lijkt me wel super gaaf zo'n hoofdstel
xSlvna schreef:Zouden twee kleine potjes voldoende zijn voor één zadel? Een potje voor het zitvlak en de achterkant + het stuk over de knierwrongen, en een potje voor de zweetbladen en de kussens? Zadel word veel gebruikt.
Ik heb het middel potje en na 2 jachtkappen, stuk cap en frontriem is er nog ruim de helft over.sophianemo schreef:Bij mijn breekt het een heel klein beetje op sommige stukjes,, moet ik nu dunnere laagjes gebruiken??
Ben er ergens mee langs geschaafd, maar geen beschadigingen te zien. Slijtage aan de binnenkant kan ik niet veel over zeggen, daar heb ik veel minder lagen op zitten.

hannahaapje schreef:Heb één foto kunnen maken... Oplader ben ik al de hele dag aan het zoeken maar is onvindbaar.![]()
[ Afbeelding ]
Mijn lievelingskleur is trouwens ook paars (en roze en blauw en geel).
Ik hoop dat ik morgen me nieuwe Ukie-frontriem binnen heb!
! Staat echt superleuk