Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vrouw2014 schreef:Alles is duurder geworden. Jaar of 6 geleden kocht ik ariat stalschoenen voor 110 euro en nu betaal je voor het zelfde model 150 geloof ik. Zelfde als het zadel, die kocht ik voor 1000 euro en hoorde dat precies het zelfde model alweer 200 duurder is geworden.
Dit heeft niet veel meer met prijs/kwaliteit te maken heb ik het idee. Zelf koop ik dingen wat ik het waard vind. Ariats zitten heerlijk maar vind 150 voor een paar stalschoenen iets te gek, die huismerk van EJ van 60 euro zitten namelijk net zo fijn! Wel heb ik een aantal jaar geleden een Dobert hoofdstel gekocht en die is zijn geld wel waard. Die goedkope hoofdstellen van Horseland gingen hooguit een half jaar mee (al blijf de functie wel het zelfde) Paardensport is gewoon een dure hobby
Janine1990 schreef:Jeumig, je hoeft het niet te kopen...
Koop je toch gewoon een neopreen singel van 20 euro? Of een zelfknoopplastron van 15....
Lekker belangrijk wat andere mensen uitgeven. Kennelijk wordt het wel verkocht. Enneuh... kwaliteit kost nu eenmaal geld.
Edit: zie nu dat het topic al twee jaar oud is. LOL
Ayasha schreef:voor 15 vind ik ook al plastrons die je niet zelf hoeft te knopen nieuw hoor. En glittertjes zet'k er wel zelf op.Stukken goedkoper.
LadyMadonna schreef:De kep italia (??) is mij geadviseerd omdat ik een vrij lastig cap hoofd heb en daardoor heel veel moeite heb een passende, fijn zittende cap te vinden.
Heb van alles gepast, niks zat 100%. Behalve de kep..... Die zat als gegoten!
Tot ik de prijs zag....
Toch maar voor een uvex gegaan die wat minder lekker zit...