Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Ik zou het een Dabonky noemen
bello2005 schreef:Heb al gemaild, ze hebben de leverancier al van het idee op de hoogte gebrachtik zou zeggen, ga eens met anky in zee.. het is jouw idee;) maar met het artikel van anky haha
Koper schreef:Waarom zou ze het niet mogen gebruiken, jullie denken dat dit een copyright gevalletje is ofzo? haha.Nou, als ik jou was zou ik lekker wachten tot Anky jou belt Dabo. Laat haar jou maar benaderen of ze je idee mag gebruiken
jasz schreef:Een Anky geverfd? Dat vraagt om foto's, want volgens mij pakt daar toch geen verf op?Nou, het ziet er goed uit hoor!
ik heb een paar jaar geleden hetzelfde gedaan. Dat dekje was te groot, dus die naar zadel vorm verbouwd en knalroze geverfd. Het is voor in de zomer heel fijn idd!
badeendje schreef:Zou leuk zijn, thnx! Ik heb zelf geen Twitter account, maar zit er over na te denken er toch maar 1 aan te maken hahahaJa dat is Anky zelf! Was ook pas heel laat en heel vroeg getweet dus dan heeft ze wel tijd om te antwoorden.
Dabo, ik heb nog niets terug gezegd, moet ik jou even vermelden?
Gwahir schreef:Ik sta er zelf ook van te kijken, WAT een reacties! Woeii!!Woohoo! Ik hoop echt dat zadelvormige dekjes in de Anky collectie komen, in blauw graagEcht cool wat je knutselactie teweeg brengt TS
Koper schreef:Ja duh, dat weet iedereen wel, maar dit ging toch om een verbouwde AnkypadMaar er bestaan toch gewoon zadelvormige dekjes? Sjabrakjes dusHorze heeft ze, ze kosten 30 euro mensen.
Koper schreef:Maar er bestaan toch gewoon zadelvormige dekjes? Sjabrakjes dusHorze heeft ze, ze kosten 30 euro mensen.
Dabo schreef:bello2005 schreef:Heb al gemaild, ze hebben de leverancier al van het idee op de hoogte gebrachtik zou zeggen, ga eens met anky in zee.. het is jouw idee;) maar met het artikel van anky haha