Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Joscaa schreef:jesicaaaa schreef:wil je een foto maken dat die een achter beschermer om heeft
Even niet al te duidelijk, zal morgen ff knappe maken;
[ Afbeelding ]
Wat denkt ze dan, dat ik die dingen gewoon voor de leuk om de benen van mijn paard hang? Ik verwacht voor 70 euro dat die dingen heel blijven als mijn paard zichzelf aantikt.
Aranel schreef:Ik zou de dressage boots ook niet aanraden en ik vind de service van Divoza belabberd.. Mijn beschermers waren na 2 keer gebruiken al kapot, twee dikke gaten erin. Daarnaast lieten de logo's al heel snel los.
Contact opgenomen met Divoza en de beschermers opgestuurd, zij verwezen mij door naar de webwinkel waar ik ze gekocht had, deze winkel gaf mij als antwoord dat de beschadigingen komen door het strijken van mijn paard en dat ik deze beschermers dus niet had moeten kopenWat denkt ze dan, dat ik die dingen gewoon voor de leuk om de benen van mijn paard hang? Ik verwacht voor 70 euro dat die dingen heel blijven als mijn paard zichzelf aantikt.
Tot nu toe tot twee keer toe contact opgenomen met Divoza maar zij geven geen reactie... Voor mij geen dressage boots meer en voorlopig ook geen Divoza
98xsophiex98 schreef:Aranel schreef:Ik zou de dressage boots ook niet aanraden en ik vind de service van Divoza belabberd.. Mijn beschermers waren na 2 keer gebruiken al kapot, twee dikke gaten erin. Daarnaast lieten de logo's al heel snel los.
Contact opgenomen met Divoza en de beschermers opgestuurd, zij verwezen mij door naar de webwinkel waar ik ze gekocht had, deze winkel gaf mij als antwoord dat de beschadigingen komen door het strijken van mijn paard en dat ik deze beschermers dus niet had moeten kopenWat denkt ze dan, dat ik die dingen gewoon voor de leuk om de benen van mijn paard hang? Ik verwacht voor 70 euro dat die dingen heel blijven als mijn paard zichzelf aantikt.
Tot nu toe tot twee keer toe contact opgenomen met Divoza maar zij geven geen reactie... Voor mij geen dressage boots meer en voorlopig ook geen Divoza
Ik geef je gelijk over de service van divoza, ik had een scheef zadel gekocht op hun advies maar een paar keer mee gereden gelukkig. Ik ben vorige week terug geweest komt die scheefheid door het opstappen (altijd met krukje of hulp)
Aranel schreef:Ik zou de dressage boots ook niet aanraden en ik vind de service van Divoza belabberd.. Mijn beschermers waren na 2 keer gebruiken al kapot, twee dikke gaten erin. Daarnaast lieten de logo's al heel snel los.
Fotografie91 schreef:98xsophiex98 schreef:
Ik geef je gelijk over de service van divoza, ik had een scheef zadel gekocht op hun advies maar een paar keer mee gereden gelukkig. Ik ben vorige week terug geweest komt die scheefheid door het opstappen (altijd met krukje of hulp)
heb ik ook gehad en ik kreeg een nieuw zadel of me geld terug bij mij was het dat ik erachter kwam na 1,5 jaar toen heb ik gevraagd naar de manager opdat moment was Eddy daar en die stelde dit netjes voor.
gewoon vragen om een manager en zeggen dat het gecontroleerd is door een zadelmaker en dat je hier niet op kan rijden!