Pagony Dressage Boots

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Splendesco

Re: Pagony Dressage Boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:01

Ik zou ze met warm weer niet aanraden, ze zitten toch volledig om de benen heen.

tonia1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:32

Joscaa schreef:
jesicaaaa schreef:
wil je een foto maken dat die een achter beschermer om heeft ;)

Even niet al te duidelijk, zal morgen ff knappe maken;
[ Afbeelding ]

Moeten die met 4 sluitingen niet achter en die met 3 sluitingen voor zitten?

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 08:54

tonia1234, Dat klopt hoor! Die met vier sluitingen zijn toch wat langer en horen daarom om het achterbeen.

De pagonyboots zijn achter ook stuk gegaan (vrij snel )alleen helaas niks mee gedaan. Dus ik las dat een laagje lijm erover kan helpen? zonde als ik ze nu niet meer kan gebruiken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:30

Ik zou de dressage boots ook niet aanraden en ik vind de service van Divoza belabberd.. Mijn beschermers waren na 2 keer gebruiken al kapot, twee dikke gaten erin. Daarnaast lieten de logo's al heel snel los.
Contact opgenomen met Divoza en de beschermers opgestuurd, zij verwezen mij door naar de webwinkel waar ik ze gekocht had, deze winkel gaf mij als antwoord dat de beschadigingen komen door het strijken van mijn paard en dat ik deze beschermers dus niet had moeten kopen 8)7 Wat denkt ze dan, dat ik die dingen gewoon voor de leuk om de benen van mijn paard hang? Ik verwacht voor 70 euro dat die dingen heel blijven als mijn paard zichzelf aantikt.

Tot nu toe tot twee keer toe contact opgenomen met Divoza maar zij geven geen reactie... Voor mij geen dressage boots meer en voorlopig ook geen Divoza :n

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:56

Aranel schreef:
Ik zou de dressage boots ook niet aanraden en ik vind de service van Divoza belabberd.. Mijn beschermers waren na 2 keer gebruiken al kapot, twee dikke gaten erin. Daarnaast lieten de logo's al heel snel los.
Contact opgenomen met Divoza en de beschermers opgestuurd, zij verwezen mij door naar de webwinkel waar ik ze gekocht had, deze winkel gaf mij als antwoord dat de beschadigingen komen door het strijken van mijn paard en dat ik deze beschermers dus niet had moeten kopen 8)7 Wat denkt ze dan, dat ik die dingen gewoon voor de leuk om de benen van mijn paard hang? Ik verwacht voor 70 euro dat die dingen heel blijven als mijn paard zichzelf aantikt.

Tot nu toe tot twee keer toe contact opgenomen met Divoza maar zij geven geen reactie... Voor mij geen dressage boots meer en voorlopig ook geen Divoza :n

Ik geef je gelijk over de service van divoza, ik had een scheef zadel gekocht op hun advies maar een paar keer mee gereden gelukkig. Ik ben vorige week terug geweest komt die scheefheid door het opstappen (altijd met krukje of hulp)

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:34

98xsophiex98 schreef:
Aranel schreef:

Ik geef je gelijk over de service van divoza, ik had een scheef zadel gekocht op hun advies maar een paar keer mee gereden gelukkig. Ik ben vorige week terug geweest komt die scheefheid door het opstappen (altijd met krukje of hulp)

heb ik ook gehad en ik kreeg een nieuw zadel of me geld terug bij mij was het dat ik erachter kwam na 1,5 jaar toen heb ik gevraagd naar de manager opdat moment was Eddy daar en die stelde dit netjes voor.
gewoon vragen om een manager en zeggen dat het gecontroleerd is door een zadelmaker en dat je hier niet op kan rijden!

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:44

Aranel schreef:

Als je ze bij divoza had gekocht was het geen probleem geweest hoor!
Ik heb ter vervanging andere (duurdere) beschermers gekregen

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:13

Ik MOEST ze bestellen. Ik wilde ze al.zo.lang hebben maar altijd veel te duur. Als ik terug ben van vakantie dan ga ik ze passen op mijn nieuwe paard!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:34

Fotografie91 schreef:
98xsophiex98 schreef:

heb ik ook gehad en ik kreeg een nieuw zadel of me geld terug bij mij was het dat ik erachter kwam na 1,5 jaar toen heb ik gevraagd naar de manager opdat moment was Eddy daar en die stelde dit netjes voor.
gewoon vragen om een manager en zeggen dat het gecontroleerd is door een zadelmaker en dat je hier niet op kan rijden!

Ik ben ook terug gegaan en nu gaan ze kijken of het aan de vulling ligt of aan de boom.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:07

Ik schrok net een beetje. Ik heb de pagony dressage boots net besteld (zie vorige reactie). En ik lees net de hele topic door en zie dat er veel negatieve reacties zijn over deze bescherming. Kan iemand mij vertellen (mag via pb) hoe je de beschermers gebruikt hebt en wat je ermee hebt gedaan toen ze stuk gingen? Als je ze hebt terug gebracht, deed Divoza er moeilijk over?

Ik ga ze gewoon proberen aangezien ze al besteld zijn. Het lijkt me de moeite waard als je kijkt naar de grote korting. Als ze snel kapot gaan dan neem ik ze terug.

Mijn grootste vraag is, zouden jullie het aanraden om ze voordat ik ze gebruik gewoon gelijk terug te sturen omdat ik anders mijn geld weg gooi (omdat Divoza ze bijv kapot niet terug neemt) of moet ik ze gewoon proberen?
Ze zijn dus al besteld!

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:17

Tuurlijk neemt divoza ze terug, tenzij je ze ergens anders hebt gekocht,
Heb al 28 jaar ervaring met ze en heb af en toe iets teruggebracht wat stuk was gegaan,
Ze deden er nooit moeilijk over.
Ik heb 2 x een half uur gereden met de boots, gewoon dressuur zonder rare fratsen,
Ik zou ze ongebruikt terug sturen maar dat is mijn mening. ;)

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:02

Ok. Fijn dat ze artikelen terug nemen. Wie heeft nog meer antwoord op mijn vraag?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:21

Ik heb er de eerste keer een half uur mee gereden: 2 gaten in beide achterbeenbeschermers.
In de week erna moesten ook de voorbeen beschermers eraan geloven helaas.. Ik zou ze niet aanraden, tenzij je paard op eieren loopt en zichzelf nooit ergens aantikt, strijkt of iets. Kunnen ze écht niet tegen :n

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:43

ik heb ze al ongeveer een half jaar en gebruik ze echt 4 tot 5 keer in de week dressuur en ook naar buiten(buitenrit) heeft ze de beschermers om en ze zien er nog als nieuw uit dus ik ben dik tevreden en mijn paard strijkt redelijk veel achter
gewoon na het rijden een baby doekje er over en weer in de tasjes
(edit even duidelijker neer gezet)

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:49

Ik heb ook nog geen klachten over de mijne... Je ziet wel dat de beschermers aangetikt zijn maar geen gaten.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 01:03

Ok bedankt voor de tips. Zal ik ze dan maar gewoon proberen? Aangezien ik ze terug kan brengen. Ik zou niet weten of mijn paard strijkt aangezien ik haar net heb gekocht :/ . Zal ik ze maar gewoon proberen?

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 05:51

In een van de achterbeschermers zit bij mij ook al een gat.
De voorbeschermers zien er nog perfect uit en die worden vaker gebruikt.

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:07

gewoon proberen met kleding enzo heb je ook wel eens dat de producten verschillen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 15:58

Even aan aanvulling op mijn eerdere reactie wat betreft de service van Divoza: Ik heb vandaag een mail gekregen waarin voorgesteld werd om mij toch nog nieuwe beschermers op te sturen!! +:)+

Mijn negatieve idee over de service van Divoza is nu dus een stuk positiever :)

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:01

hallo,
misschien een domme vraag.
maar kun je achter beschermers ook voor omdoen?
En heeft er iemand nog een andere foto van de bruine kleur?
ik wilde graag zwart maar dat duurt nog tot oktober

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:03

Ik heb bruin besteld. Die zijn niet meer in voorraad en komen pas over 1-2 weken. Als ik ze heb dan stuur ik wel een foto als niemand dat nog heeft gedaan.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:49

Ik heb voor mijn paard vooraan de BR Pro Max, achter bewust niet omdat ik weet dat ze heel hard strijkt en daar heb ik hoge beenbeschermers van BR van.
Heb de Pagony ook in mijn handen gehad en vind ze heel soepel en niet stevig.
Heb ze niet genomen en ben ik toch blij om dat ik duurdere, kwalitatief betere heb nu.
Zou Divoza daar niks aan gaan doen, de kwaliteit als er meer terug word gestuurd omwille van gaten?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:54

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:04

Heeft iemand ook ervaring met deze beschermers maar dan van Shockmohle? Ik zag dat ze die ook verkopen. Ik heb nu BR maar die breken snel, de schaal ligt zo doormidden en ik gebruik ze echt niet veel of extreem. Die van Pagony vind ik wat slap aanvoelen. De Shockemole zijn wel duurder, dus ik twijfel. Als de kwaliteit goed is vind ik het op zich niet erg, maar als ze net als de BR snel kapot gaan vind ik het wel een beetje zonde :D

gypsylover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:27

ik heb de gehele witte set en de nieuwe paarse/roze kleur ben er super tevreden mee, en heb zelf een draver die behoorlijk veel strijkt vooral in de galop maar nog geen enkele beschadigingen ben er meer dan blij mee .