Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er zijn al meerdere verzoeken geweest naar een foto van de kussens en ik zou die graag ook nog een zien 

carien13 schreef:Ik snap wat je bedoeld. Ik denk ook zoieso niet dat ik nog eens ga bestellen. Contact met die mensen gaat erg langzaam allemaal. Ik heb er vaak achteraan moeten mailen waar het allemaal bleef en elke keer was er wel wat.
En ik ben inderdaad bekend met het feit dat je 1e keer wat besteld en alles is perfect. maar de daarop volgende , grotere bestellingen kunnen dan zwaar tegen vallen, gebruiken andere kwaliteit leer etc.
Ik probeer de vragen die in dit topic gesteld worden zo duidelijk mogelijk te beantwoorden. Maar het is logisch dat ik niet precies vertel waar ik mijn zadels vandaan heb toch? uit welke fabriek etc?
Mijn idee was, als het goed ging om mijn eigen merk etc erop te laten zetten. het staat ook tussen haakjes ''ontwerp eigen zadellijn''
Garantie kan ik inderdaad niet geven. Dat zou wel kunnen als je hele goede afspraken hebt met het bedrijf. Maar zoals ik het nu al aanvoel word dat een ramp omdat het contact langzaam verloopt.
Maar ondanks alle reactie's in dit topic ben ik nog erg blij met mijn zadels. Heb er al verschillende leuke en geintresseerde reacties op gehad.

HBZ schreef:Ik zou graag een zadel zien die gemaakt is speciaal voor lange vrouwen.
Zelf loop ik er tegen aan dat het zitvlak niet breedt genoeg is, ik zak met mijn zitbeenknobbels er overheen.
het is niet dat de inch maat te klein is alleen is het zitvlak te smal.
Verder zou ik graag een onafhankelijke ongedwongen zit willen zien.
Dit geldt bij mij voor zowel dresuur als springzadel.
Bizzybijtje schreef:HBZ schreef:Ik zou graag een zadel zien die gemaakt is speciaal voor lange vrouwen.
Zelf loop ik er tegen aan dat het zitvlak niet breedt genoeg is, ik zak met mijn zitbeenknobbels er overheen.
het is niet dat de inch maat te klein is alleen is het zitvlak te smal.
Verder zou ik graag een onafhankelijke ongedwongen zit willen zien.
Dit geldt bij mij voor zowel dresuur als springzadel.
Genoeg zadels voor lange mensen hoor, voor kleine mensen daarentegen....
Heb nu een prestige hippos en die is echt kort, maar nog steeds niet kort genoeg
Die wrongen zitten gewoon altijd net te laag waardoor je uit het zadel geduwd wordt.