Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2005 schreef:Mijn paard haalt net de 1.60 niet, maar heeft al 70 cm nodig. Ik bedacht net dat mijn rechte singel op de plek van de ellebogen zelfs omgevouwen is, ga die afstand ook meten. Toen ik dat zag heb ik ook meteen besloten dat er echt een betere singel moet komen. Het lijkt wel of ze doordat ze rondgeribt is en barok is ze extra veel ruimte nodig heeft bij de ellebogen.
soeraya schreef:Morris schreef:Ik denk dat de singel-makers nu ook wel bezig zijn met een nieuw ontwerp (die voordeliger is). Gok ik zo
Er is genoeg te koopwat er op lijkt.. Maar hier is patent op aangevraagd dus dezelfde goedkoper zal er niet komen
_tarja_ schreef:Apart dat een singel zoveel verbetering kan geven. Mijn fjord reageert nooit zo snel op veranderingen, dus ik denk ook niet dat die singel wat gaat doen. Maar ergens ben ik ook nieuwsgierig![]()
Zijn de singels ook in het bruin verkrijgbaar?
[***] schreef:_tarja_ schreef:Apart dat een singel zoveel verbetering kan geven. Mijn fjord reageert nooit zo snel op veranderingen, dus ik denk ook niet dat die singel wat gaat doen. Maar ergens ben ik ook nieuwsgierig![]()
Zijn de singels ook in het bruin verkrijgbaar?
Ik heb precies hetzelfde als jij. Kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat een singel zulke veranderingen kan geven, maar dat je hem kan testen maakt het wel aantrekkelijk om het eens te proberen.
Weet niet of ze in het bruin te verkrijgen zijn.