Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
loveruby schreef:Setjes. Dus dekjes waar ook passende peesbeschermers bij horen. Meer crossbeschermers. en vast nog meer hihi
magicalangel schreef:Persoonlijk vind ik de halsters zoals http://redhautehorse.com erg leuk! Helaas zijn ze deze (bijna) niet te vinden in NL.
magicalangel schreef:Dat is waarIk zal eens kijken naar mijn top 3
Sowieso vind ik de dieren print halsters erg gaaf!

lrtj_ schreef:Een leuke friese set met bijpassende peesjes of bamdages en frontriem, en kleding ofz. En een deken met de huissense vlag.

fjordjes schreef:Een deken met de limburgse vlag!

wereld schreef:LovingTweety schreef:Roze pads bestaan er hoorik heb roze en blauw.
Een pad met inlages bedoel je? Waar heb je die dan vandaan?

wereld schreef:Oke dank je, helaas hebben ze ze daar niet
Kan ze zelfs via google niet vinden
LovingTweety schreef:Misschien zoekwoorden aanpassen? Dus 'roze hi tech pad' oid. Ik kan niet constant zoeken, moet ook nog werken tussendoor
.wereld schreef:LovingTweety schreef:Misschien zoekwoorden aanpassen? Dus 'roze hi tech pad' oid. Ik kan niet constant zoeken, moet ook nog werken tussendoor
Nou ik vraag toch ook helemaal niet op jij wilt zoeken...
Ik zei in mijn vorige posten al dat ik ze via google niet kon vinden, dus dat betekend dat ik zelf al had gezocht naar een roze.... Ik ben niet helemaal a****rlijk hoor, ik snap ook wel hoe google werkt..![]()
Maar jij typte een link via google, maar daar staat geen roze bij helaas..