Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar daar wil ik geen blauw dekje onder. Het liefst gewoon een bruine/beige (of zwart)maar die heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden. Heb 1 bruin dekje gezien maar die had een roze rand, zelfs dat roze randje doe ik me knappe hengst maar niet aan
)
en oornetjes in het blauww is ook superr
dat vinden we erg belangrijk!Mariska80 schreef:Bedankt voor de foto van het bitloos hoofdstel ga er zeker naar kijken.
Wendyshet we gaan kijken wat er in uitrijdekens te krijgen is.
De prijs gaan we ook zeer zeker naar kijken kan daar alleen niks over zeggen.
We willen wel zeker voor kwaliteit en mooie spullen gaandat vinden we erg belangrijk!
Doxlover tuigen komen er wel en proberen dan ook zeker de kleinere erbij te nemen.
de shet is namelijk net 90 cm ?
.Sharani schreef:Wat ik mis en nu dus in Amerika koop zijn Kensington dekens, en de dekens van Mini Express. Die laat ze zelf maken en dat is echt top spul, misschien zou je door dezelfde ook dekens voor je shop kunnen laten maken.

wat hierboven al gezegd werd: de Kensington dekens! Hebben ook voor de wat grotere (en smallere!) "minis"hele goeie pasvorm. Ik heb grotere maat minis, en een paar daarvan zijn ook breed maar ook eentje die hoog is en smal, de gemiddelde deken valt veel te ruim op de hals, toen ik hem importeerde heb ik een Kensington deken mee laten komen, super ding.
) met de norton peesjes in vele kleuren vooral de beige,oranje met de bijpassende oornetjes
en dan nog warme staldekens 300gram en meer
is makkelijker.
zal je wel even een pb sturen waar je sommige dingen vandaan hebt
we hebben echt een levende gezien leek niet echt maar was het wel wahhhh.
en kopen natuurlijk

)MHS schreef:Marije de Johnsons babyolie gel gaan we naar kijken alleen tot nu toe geen plek gevonden waar we het kunnen kopen.
De Royal Crown hairdressing heb je daar een voorbeeld van? Ik ken het niet.