sorry dames, ik heb nog geen reactie gehad van de leverancier. als het goed is zou het al onderweg moeten zijn. ga er druk achter aan bellen en mailen..
dit is een proefmodel! ik moet er even over nadenken welke kleuren ik ga bestellen. sowieso bruin en zwart.
Vind 'm beetje te lomp.. naja staat miss wel weer mooi op grotere hoofd van m'n pony.Had er meer van verwacht zegmaar
Ah da's beter, vind de steentjes vrij lomp, miss zelfs cheap ogen. Ben benieuwd naar zonder steentjes!En naar bruin natuurlijk
wat bedoel je? heb namelijk weinig verstand van mexicaanse hoofdstellen dus heb hem omgedaan zoals ik dacht dat hij moest.. ben een dressuurruiter
VOlgens mij is losse keelriem!http://www.ooteman.nl/media/p_full_8294 ... anLogo.jpgHeb nu deze, wel ff dat schaap bijgeknipt hoor. Maar vind het dus wel sjiek staan zonder poespas verder.Maar lak is wel gaaf dus ben ik benieuwd
lifaya schreef:Lijkt het zo of zit de gesp van de keelriem aan de andere kant? Heeft da een reden?snap al wat je bedoelt. zit aan beide kanten. hebben heel veel hoofdstellen, oa Kieffer ook