Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeH87 schreef:Caps voor volwassenen met kleine hoofden, ik heb een extreem klein hoofd en moet dus lang zoeken naar een cap. De kleutercaps bij de divoza zijn mij vaak nog te groot :p. Ik heb pas geleden die roze kleutercaps in maat 50-53 gepast en die waren me nog te groot. Dus als er mooie caps voor volwassenen in maatje 49 of kleiner bestonden werd ik heel blij
xAylie schreef:En wat ik ook een redelijk missend product vind zijn bitjes maat 8,5/9,5cm etc wat niet standaard enkelgebroken watertrensjes zijn.
Dubbelgebroken vind ik nog net, maar zoals die appelsmaak bitjes en dergelijke zijn niet verkrijgbaar, erg jammer.
ikke_draver schreef:xAylie schreef:En wat ik ook een redelijk missend product vind zijn bitjes maat 8,5/9,5cm etc wat niet standaard enkelgebroken watertrensjes zijn.
Dubbelgebroken vind ik nog net, maar zoals die appelsmaak bitjes en dergelijke zijn niet verkrijgbaar, erg jammer.
dit zoek ik ook !
menbitje in maatje 8,5/9,5 zoek ik ook
tessacheyenne schreef:Lange dressuurteugels waarmee je op een normale manier je paard de hals kunt laten strekken zonder dat je handen in de knel komen...paarden worden steeds groter gefokt maar die teugels groeien nog steeds niet mee
Baileys schreef:Een kruiwagen met onderin een waterafvoertje zodat je geweekt hooi kunt voeren zonder je een breuk te sjouwen met speciekuipen lijkt me echt een gat in de markt