Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WildThing schreef:Hoi,
ik ben zelf helaas ook een groot slachtoffer van doorrijden aan de voorkant en vroeg me af of er bij jullie al kant en klare oplossingen uit de bus gekomen zijn... Ik heb al alles geprobeerd: speciaal ondergoed met verstevigd kruis, jelly pantz, naadloos ondergoed, wolletje, anti-friction creme ,... Noem maar op... ik heb het allemaal geprobeerd en stap nog steeds elke dag af met de boel aan gort gereden daar beneden en volledig geirriteerd tussen de grote en kleine lipjes in zeg maar ... en het is niet dat ik niet fatsoenlijk zit, soms voel ik de boel zo schuren terwijl ik best netjes zit... Kortom ik weet het eigenlijk echt niet meer en een nieuw zadel is helaas veel te kostelijk en geen oplossing ...
Nog iemand enige tips ... ? :'(
jgd schreef:wat voor zadel heb je?? ik heb namelijk een kiefer gehad waarmee ik dat probleem ook altijd had. het bleek dat het zadel gewoonweg te breed voor mij was. misschien dat je eens kan kijken hoe het gaat als je een ander zadel gebruikt. en vooral geen synthetisch ondergoed aan doen.
Citaat:Ik bleek zware irritatie te krijgen Libresse maandverband, wat buiten de menstruatietijd om door zeurde. Gebruik nu Always Silk en gaat goed.
Ik draag rijbroeken met een zo plat mogelijke binnennaad en koop straks een naadloze.
ankem schreef:Jups, maar soms kun je niet zonder en aan tampons alleen heb ik niet genoeg. Ik heb trouwens niet alleen last van de irritatie met rijden, maar ook buiten het rijden om. De silk ging goed, maar daar hebben ze een chemisch luchtje aan toegevoegd. Op zoek naar iets anders.
En die Zeeman onderboeken zijn geweldig. Ze zien er niet uit. Ik had ze gekocht voor na de bevalling, maar voor het rijden zitten ze super lekker.