Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
barrelover schreef:ha ik heb wat jij zoekt chanice maar ik heb juist een mega moeilijk paard en ik moet zelf juist geen kniewrong of diepe zit hebben
barrelover schreef:het is een 18 inch.dat ik hem kocht werd mij gezegd het is een 17,5 inch. omdat ik niet wist waar mijn rug pijn vandaan kwam heb ik ook gekeken of het aan de inches lag. zadel opgemeten en deze komt eerder overeen met een 17,5 inch dan 18. ik zat ook helemaal klem in het zadel terwijl ik op een ander 17,5 inch zadel juist goed zat. kwam er overigens achter dat het aan de diepe zit en kniewrongen ligt dat de rugpijn daar vandaan kwam ipv de inches.
barrelover schreef:Mijne ook! ik woon in de buurt van hoorn dus egmond is niet gigantisch ver voor mij!

die uit eindelijk weer naar divoza terug gebracht.Share schreef:Ik krijg mijn zadel ook niet kwijt.. Erg vervelend en heb er nooit moeite mee gehad een zadel te verkopen eigenlijk.. Ik heb op dit moment ook helaas niet het budget om eerst een ander zadel te kopen.
Daarnaast kan ik bijna geen zadels vinden met een smalle boom of fit 1.
Ladygiroc schreef:Is grappig dat jullie er niet aan kunnen komen. Ik heb zoals eerder vermeld bijna 2 jaar met mijn zadel gezeten, boommaat 28 (is small). En hier zijn 2 mensen die dat zoeken, helaas heb ik hem niet meer, al weet ik wel waar dat zadel is en er kan ingeruild worden daar. (N-B/Z-H)