paard 1: (rahere)-hoofdstel: decathlon & een natural hackamore van de 2lazy7ranch-zadel: stubbenpaard 2: (blesco)hoofdstel: weet ik nietzadel: decathlonpaard 3: (voor binnen enkele maanden flint)hoofdstel: HH als ik mij niet vergiszadel: decathlon
blubdevis schreef:Revanches schreef:HAR-->PPLeo schreef:PP --> HARMENSEN.. Maak aub een beslissing?!Haha Hoofdstel Döbert, zadel Hennig.
zadel: Kieffer Lech DL (te koop omdat madam eruit gegroeid is), Hulsebosch, voor de pony merklooshoofdstel: BR, voor de pony merkloosVoor een shet vind ik t gewoon moeilijk iets normaals te vinden...
hoofdstellen, 4x kieffer zadels: kieffer wien deluxe, kieffer london, imperial riding, kingston ranch
Voor mn eigen paard heb ik een hoofdstel van Kieffer en een dressuurzadel van Cliff Barnsby.Voor de andere paarden die ik rij heb ik een Kieffer Lech dressuurzadel. beiden erg fijne zadels met fijne makkelijke pasvorm. Vooral de Kieffer is erg fijn om op meerdere paarden te kunnen leggen.
hoofdstel - merkloos met lakneusriem en zelfgemaakte frontriem. en een JC.zadel, dressuur KN en Hulsebos veelzijdig.