Erg mooi hoofdstel! Past goed, op het kopstuk waar het bit aan vast zit na. Kom net 1/2 gaatjes tekort. En een hele kleine beschadiging op het lak helaas.. maar dat zie je gelukkig bijna niet.
@horsieslii, gaten erbij gemaakt dat ze groter konden of aan de andere kant dat ze kleiner konden? Ik twijfel erg over de maat, paardlief heeft wel vaak een full qua bakstukken maar qua neus meer een cob/kleine full.
Faya__
Geplaatst: 28-01-12 12:24
Heeft iemand trouwens ervaring met het beschadigen van de lak?
hoe breed is het witte gedeelte van het onderlegde gedeelte. ik vind het namelijk niet mooi als het heel breed is. want dan zou ik misschien wel overwegen om hem aan te schaffen.
Afwezig
Geplaatst: 29-01-12 10:43
Faya__ schreef:
Heeft iemand trouwens ervaring met het beschadigen van de lak?
Ik had verwacht dat het lak snel beschadigd zou zijn puur door lompigheid, er is altijd wel een moment met draaien in de stalgang dat ze de neusriem tegen de muur stoten. Maar er is nog geen krasje te vinden
Nee, ik bedoel, de plek waar je bakstukken tegen je neusriem schuren...
Heb je hem gekocht?
_Tamara
Geplaatst: 11-09-12 23:10
Hallo,
Het is al wel een vrij oud topic, maar kon hier geen nieuwere over vinden, dus neem aan dat het dan gewoon kan?
Mijn oog is namelijk gevallen op de Lacquer Swarovski.. Was eigenlijk wel heel benieuwd over de kwaliteit van dit Hoofdstel en of iemand nog foto's heeft met dit Hoofdstel? Mijn paard heeft namelijk een heel gevoelig huidje, dus was vooral benieuwd naar de zachtheid van de neus- en sperriem. Las wel al goede ervaringen over de rondgenaaide.
Vind het wel een heel mooi hoofdstel zo van de foto's die ik heb kunnen vinden, dus overweeg dan ook wel om deze aan te schaffen.