Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djuulsie schreef:Als een kwpner en een shet het kan hebben, is het toch aangeboren? Hoe komt hij er anders aan dan?
Roadrunner01 schreef:en ik heb helemaal niet gezegd dat ik hem nu al terdekking aanbied alleen dat hij afspraakjes heeft en dat wil niet zegegn dat hij dit jaar al ter dekking word aangeboden
keona schreef:maar je hebt nu al afspraken staan voor als hij dan ouder is wie zegt dat hij uit groeit tot een mooie en geschikte hengst beetj raar als je nu al afspraken maakt.komt niet echt profecioneel overRoadrunner01 schreef:en ik heb helemaal niet gezegd dat ik hem nu al terdekking aanbied alleen dat hij afspraakjes heeft en dat wil niet zegegn dat hij dit jaar al ter dekking word aangeboden
Benfan schreef:Wat een geinig vermaak? Ik vind het toch best grappig hoe sommige hier nog serieus reageren. Maar helemaal hoe hij steeds een schepje er bovenop doet. Wat een banketstaaf-verhaal zeg, als hij het nou geloofwaardig had gehouden dan had dit veel verder kunnen gaan. Maar goed! Naja, vakantie is bijna over. Dan wordend dit soort dingen ook wel minder. En toch jeuken mijn handen om dingen te zeggen als 'mwhaha!!! goedgekeurd.. echt niet kan niet bulshit" Maar ik hou me wel even in dit keer.![]()
En ben ik nou de enige die op de foto's ging zoeken naar een koker?
Benfan schreef:Ja hij is leuk he! ik ben benieuwd of er al een veulen word geboren vanavond. Gaat allemaal zo vlot! Doet me denken aan die (sorry voor de fans) Ranzig slechte boeken van Twillight (zelfde schrijfstijl) waarin een kindje werd geboren? Vraag me af wie de keizersnede uitvoert. Wie weet ook zijn paard!
whahaha.. een date! god wat een schatting ventje.