Trekpaard|19inch|VZ|XX(X)wijd|kwaliteit; bestaan die?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Trekpaard|19inch|VZ|XX(X)wijd|kwaliteit; bestaan die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:10

Dat is waar.. :j En gelukkig weeg ik geen 125 kilo.. elke kilo minder is beter voor Kim.

Ja, dat is bij mijn Massimo ook zo.. :j
Die heeft in vergelijking tot mijn Trekpaardenzadel hele korte kussens.
Ik helemaal blij dat ik eindelijk gewone dekjes kon kopen.. _O- Had er even geen rekening mee gehouden hoe klein hij zou zijn bij Kim. :o

Tja.. 't is wat..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:18

Ik weet het :)

Waar was de teller nu op blijven staan , -50 kilo ofzo , echt bizar knap dat je dat zo zelf voor elkaar had gekregen en dat geeft ook al aan dat je wat verder nadenkt dan de mensen die ik langs heb zien komen die gewoon kostte wat kost op hun te iele paardje wilden gaan rijden met helaas te veel gewicht....

Wel zonde van de Massimo hoor , mag hij nog terug of heb je nu 2 zadels die het net niet helemaal zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:36

Ja klopt.. :j
Maar het gaat nu wel langzaam hoor.. zodra ik weer een wat betere conditie heb, gaat het weer sneller.

Als ik nu terug kijk op de 4 jaar dat Kimmes in mijn leven is, denk ik wel;"Ik was toen echt wel heel erg zwaar voor haar.."
Maar ik kan het helaas niet meer terug draaien.
Het was ook niet tegen beter weten in of omdat ik egoïstisch persé wilde rijden (heb in het eerste jaar volgens mij hooguit 8 keer gereden).
Ik zag het gewoon niet en het werd ook niet tegen me gezegd.

Haha, nou.. de Excelsior die ik nu heb, ligt voor Kimmes heel erg goed en de lepel is groot genoeg voor mij.
Er zitten alleen dingetjes bij die nu echt aan het slijten zijn en aansingelen wil niet met die dikke (kartonachtige) singelstoten.
De Massimo paste gewoon niet bij ons beide en die heb ik nu ook te koop gezet.
Ik heb haar daar wel een berichtje over gestuurd, aangezien zij ook verbaasd was dat het zadel kleiner was dan normaal.
Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen tegen een zadel van dezelfde kwaliteit, maar dan wel een ander model.
Dit ligt absoluut niet aan de vrouw waarvan ik hem heb gekocht, maar aan mijn eigen moeilijke bouw en die van Kim.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:17

Hmmm wat ablen van die AMssimo, maar ik lees het ook nu pas, mijn hafje Wodan heeft al bommaat 39 bij massimo, dus ik had wel geweten dat het voor Kimmes echt te klein werd.......

Maar ze maken hem groter, maar dan zit je boven budget denk ik, ook de zitting word op vraag groter.....klopt BTW echt hoor dat ze kleiner vallen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:25

kun je niet een nieuwe excelsior kopen dan?
als die goed ligt...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 12:53

Loes's Corner, dat ligt inderdaad boven mijn budget. :j
Ik blijf gewoon zoeken.. :)

Darkchrystal, dat is geen slim idee, lees mijn openingspost maar eens. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 14:09

had ik gelezen,maar dacht dat misschien een nieuwe wel wat beter van kwaliteit zou zijn..

toch jammer dan, vooral omdat het verder goed ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 14:11

Nee, de Excelsior heeft geen nieuwere versies.
Dat zou wel handig zijn geweest. :)