Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lieveranders schreef:Juangi schreef:Een opblaasbare levende pony! Harstikke handig, nooit meer een weiland nodig, je bergt hem zo op in de kast.
HahaDoe mij maar een opblaasbaar vriendje dan.. dan laat ik hem zo leeglopen als ie vervelend is..
En ik meld me aan voor de opblaasbare binnenbak
Ik ook! wij hebben een compressor
..
, wordt alleen even zoeken voordat ik hem dan gevonden heb als ik hem nodig heb.
Geniaal!!!! Appieee schreef:Een stal die net zo is opgebouwd van binnen als de tenten bij het zwerfbalcuptoernooi in Harry Potter 4..
Van buiten lijkt het een 3x3 stalletje, maar als je binnenkomt heeft het vier verdiepingen, twintig verschillende kamers, een balkon...
Hoeft mijn paard zich nooit meer te vervelen in de stal, wordt alleen even zoeken voordat ik hem dan gevonden heb als ik hem nodig heb.
whahah kom je de stal in, zo'n balzaal met zo'n grand entree trap
dat als je hem moet vangen je voor de juiste richting alleen kunt afgaan op het kataklop van zijn hoeven op t marmer
of een intercom installeren alsie luistert als je hem roept
kjoetie schreef:ik zou het nou ook fijn vinden als er opeens ontdekt zou worden dat je van paardenmest goud of iig iets heel waardevols kan maken. Zodat al die schijt van die beesten nog es wat oplevert ipv dat ze alleen maar geld kosten![]()
GamblersCup schreef:Opblaasbare binnenbak is niet onmogelijk hoor![]()
Heb het jaren geleden in New York al gezien, midden in de stad stond een opblaasbare arena waar ze een binnenbak van hadden gemaakt.
Hier wordt er eentje te koop aangeboden:
http://revelstoke.canadianlisted.com/an ... 72604.html
En je zou er zo eentje voor kunnen gebruiken:
http://www.paintballnetting.com/onlines ... &storeid=1
Volgens mij goedkoper dan een hal bouwen en geen problemen met vergunningen etc. Binnen 10 minuten staat 'ie of ligt 'ie!
Ik zou gaan voor een robot die de complete huishouding doet... lijkt me héérlijk!

GamblersCup schreef:upenda, ik ga er vanuit dat zo'n ding vastgelegd wordt aan kettingen ofzo, in ieder geval verankerd moet worden.
Ik heb niet naar de maat van de 9000 dollar-hal gekeken, daar stond "Feet" en ik heb niet omgerekend. Geen idee of ie wel groot genoeg is. Maar als ie groot genoeg is, is het een mooie prijs om in de herfst en winter een dak boven je hoofd te hebben! In het voorjaar weer leeg laten lopen, oprollen en in de kast en klaar