Wie helpt. Fijn merk voor BRUIN hoofdstel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Wie helpt. Fijn merk voor BRUIN hoofdstel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:03

En deze?
Afbeelding
Is hazelnootbruin...Brede neusriem, rondgenaaid, blinde sluitingen.
Ik heb m in het zwart besteld, maar krijg m volgende maand pas binnen.
Verder dus geen ervaring ermee.....Maar vind m bloedmooi!

Roos_s

Re: Wie helpt. Fijn merk voor BRUIN hoofdstel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:48

die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi :o vind rondgenaait hoofdstel wel mooi, maar dan moet alles rondgenaait zijn ipv een deel rond en deel plat...

Maar goed eigenlijk mag ik ook geen ander hoofdstel van mezelf :D Heb nog een goede bruine van lemetex voor wedstrijden en die is ook nog erg mooi, maar goed... blijf toch altijd stiekem meekijken hier :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 12:16

Roos_s schreef:
die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi :o vind rondgenaait hoofdstel wel mooi, maar dan moet alles rondgenaait zijn ipv een deel rond en deel plat...

Haha, gelukkig doen smaken verschillen ;) Zou ook wel erg saai zijn als iedereen t zelfde mooi vind ej.
Ik vind juist alles rondgenaaid niet zo mooi, en vrees vooral ook dat het wegvalt in mn paard zn hoofd (trekpaard) := Dus dit is denk ik/hoop ik hele mooie oplossing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 12:18

ingvdh schreef:
Epplejeck heeft ook HB hangen, maar ik vind de kwaliteit niet zo denderend, beetje HH.
Ik geef dan liever iets meer uit.

Ik heb wel de HB (lissabon), vind het een fijn hoofdstel.
Heb ook de HH in handen gehad, dan zie je toch echt wel verschil in kwaliteit.

*Ik lees nu pas dat je HB sowieso niet wilt, sorry. ;)*

stefleder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:24

WinBinChes schreef:
Ik zoek een bruin hoofdstel en ik kan dus niks vinden. Alles wat ik mooi en gaaf vind, is er alleen in het zwart.

Wie kan mij vertellen waar ik mooie en gave BRUINE hoofdstellen kan vinden van GOEDE kwaliteit. Hoofdstellen van €40,- geloof ik niet in.

hoofdstellen van gave en goede kwaliteit, die zijn niet te vinden, die laat je op maat maken. In mijn atelier kan ik alles maken op maat en volgens uniek ontwerp. vanaf 575€ afhankelijk van uitvoering.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:49

stefleder schreef:
WinBinChes schreef:
Ik zoek een bruin hoofdstel en ik kan dus niks vinden. Alles wat ik mooi en gaaf vind, is er alleen in het zwart.

Wie kan mij vertellen waar ik mooie en gave BRUINE hoofdstellen kan vinden van GOEDE kwaliteit. Hoofdstellen van €40,- geloof ik niet in.

hoofdstellen van gave en goede kwaliteit, die zijn niet te vinden, die laat je op maat maken. In mijn atelier kan ik alles maken op maat en volgens uniek ontwerp. vanaf 575€ afhankelijk van uitvoering.

Daar ben ik het niet geheel mee eens ;) geloof dat er genoeg hoofdstellen vindbaar zijn (voor een leukere prijs) en goede kwaliteit.... Maar goed ben wel benieuwd baar een voorbeeldfoto?