Is hazelnootbruin...Brede neusriem, rondgenaaid, blinde sluitingen.
Ik heb m in het zwart besteld, maar krijg m volgende maand pas binnen.
Verder dus geen ervaring ermee.....Maar vind m bloedmooi!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind rondgenaait hoofdstel wel mooi, maar dan moet alles rondgenaait zijn ipv een deel rond en deel plat...
Heb nog een goede bruine van lemetex voor wedstrijden en die is ook nog erg mooi, maar goed... blijf toch altijd stiekem meekijken hier
Roos_s schreef:die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooivind rondgenaait hoofdstel wel mooi, maar dan moet alles rondgenaait zijn ipv een deel rond en deel plat...
Zou ook wel erg saai zijn als iedereen t zelfde mooi vind ej.
Dus dit is denk ik/hoop ik hele mooie oplossing! ingvdh schreef:Epplejeck heeft ook HB hangen, maar ik vind de kwaliteit niet zo denderend, beetje HH.
Ik geef dan liever iets meer uit.
* WinBinChes schreef:Ik zoek een bruin hoofdstel en ik kan dus niks vinden. Alles wat ik mooi en gaaf vind, is er alleen in het zwart.
Wie kan mij vertellen waar ik mooie en gave BRUINE hoofdstellen kan vinden van GOEDE kwaliteit. Hoofdstellen van €40,- geloof ik niet in.
stefleder schreef:WinBinChes schreef:Ik zoek een bruin hoofdstel en ik kan dus niks vinden. Alles wat ik mooi en gaaf vind, is er alleen in het zwart.
Wie kan mij vertellen waar ik mooie en gave BRUINE hoofdstellen kan vinden van GOEDE kwaliteit. Hoofdstellen van €40,- geloof ik niet in.
hoofdstellen van gave en goede kwaliteit, die zijn niet te vinden, die laat je op maat maken. In mijn atelier kan ik alles maken op maat en volgens uniek ontwerp. vanaf 575€ afhankelijk van uitvoering.
geloof dat er genoeg hoofdstellen vindbaar zijn (voor een leukere prijs) en goede kwaliteit.... Maar goed ben wel benieuwd baar een voorbeeldfoto?