Ja hier in Eindhoven zijn wij goed verwent met ruitersportzaken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ja hier in Eindhoven zijn wij goed verwent met ruitersportzaken

ik had al in februarie petrie laarzen besteld, voor mijn verjaardag ( 7 juni, mijn oude laarzen waren echt kapot ) mooi oplaten meten. ze zeiden : de levertijd is 2 weken .. toen had ik al mijn twijfels want laarzen op maat maken gaat volgens mij niet zo snel ( teminste dat denk ik, kan anders zijn hoor
) en ze zouden mij dan bellen.. 3 weken later ging ik maar bellen. wisten ze eens niet waar de bestelling lag. later hadden ze het 'terug gevonden'. weer paar weken wachten en weer vaak bellen en langs divoza geweest maar nee waarschijnlijk kwam het deze week binnen. paar dagen voor mijn verjaardag waren ze er nog niet en toen was ik zooo kwaad want ze deden net alsof ik dé zeurklant van divoza was.
vind ik ook niet gek dat ik zolang moet wachten. toen mochten ze de laarzen in hun poepertje steken want ik wou het niet meer.. dus geen laarzen voor mijn verjaardag
Janine1990 schreef:Het ligt er ook heel erg aan hoe je als klant omgaat met de medewerkers. Als je daar met een gezicht van tien dagen storm komt, helpt dat de medewerkers natuurlijk ook niet, daarmee worden ze in een hoekje gedrukt. En dan ontstaan er fouten van hun.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het in jouw geval zo is, maar dat idee hou ik persoonlijk wel rekening mee.
chOcodipJ schreef:Dat is ook stomnou divoza in enschede is ook niet allesik had al in februarie petrie laarzen besteld, voor mijn verjaardag ( 7 juni, mijn oude laarzen waren echt kapot ) mooi oplaten meten. ze zeiden : de levertijd is 2 weken .. toen had ik al mijn twijfels want laarzen op maat maken gaat volgens mij niet zo snel ( teminste dat denk ik, kan anders zijn hoor
) en ze zouden mij dan bellen.. 3 weken later ging ik maar bellen. wisten ze eens niet waar de bestelling lag. later hadden ze het 'terug gevonden'. weer paar weken wachten en weer vaak bellen en langs divoza geweest maar nee waarschijnlijk kwam het deze week binnen. paar dagen voor mijn verjaardag waren ze er nog niet en toen was ik zooo kwaad want ze deden net alsof ik dé zeurklant van divoza was.
vind ik ook niet gek dat ik zolang moet wachten. toen mochten ze de laarzen in hun poepertje steken want ik wou het niet meer.. dus geen laarzen voor mijn verjaardag

*
Daar motten we heen!
Ik heb van de nieuwe leverancier een nieuwe versie gekregen omdat de kwaliteit van de versie van Divoza diep triest is.