Waarschuwing: Divoza verkoopt "nep" LH longeersingels!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waarschuwing: Divoza verkoopt "nep" LH longeersingels!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:45

Wat een hoop klachten! Ik ff blij dat er geen divoza hier in de buurt zit. Gelukkig wel een EJ (erg fijne winkel!) En nog 5 of 6 andere ruitersportzaken. :) Ja hier in Eindhoven zijn wij goed verwent met ruitersportzaken :)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:16

Tja, ik ben het wel gewend van D. Ik koop al jaren geen dure spullen meer daar. Hooguit een goedkopen rijbroek, maar verder :n

De exceemdekens van EJ ben ik ook niet tevreden over. Mijn pony heeft een flinke wonde achter de oren gehad van het elastiek. En dat terwijl de rest van deken aan de ruime kant was, op de buiksingel na.

Verder heb ik geen ervaring met EJ, alleen met de ecxeemdekens. Als ze in Groningen zijn, ga ik er zeker heen. Als het slim aanpakken kunnen ze een boel klanten van D inpikken. Mits ze de service naar de klant toe bewaren. Erg jammer dat zoveel bedrijven dat ondetschatten. De belangrijkste klantenbinder en reclame die je je kan bedenken :D

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:34

nou divoza in enschede is ook niet alles :n ik had al in februarie petrie laarzen besteld, voor mijn verjaardag ( 7 juni, mijn oude laarzen waren echt kapot ) mooi oplaten meten. ze zeiden : de levertijd is 2 weken .. toen had ik al mijn twijfels want laarzen op maat maken gaat volgens mij niet zo snel ( teminste dat denk ik, kan anders zijn hoor ;) ) en ze zouden mij dan bellen.. 3 weken later ging ik maar bellen. wisten ze eens niet waar de bestelling lag. later hadden ze het 'terug gevonden'. weer paar weken wachten en weer vaak bellen en langs divoza geweest maar nee waarschijnlijk kwam het deze week binnen. paar dagen voor mijn verjaardag waren ze er nog niet en toen was ik zooo kwaad want ze deden net alsof ik dé zeurklant van divoza was. :( vind ik ook niet gek dat ik zolang moet wachten. toen mochten ze de laarzen in hun poepertje steken want ik wou het niet meer.. dus geen laarzen voor mijn verjaardag :(

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:16

Janine1990 schreef:
Het ligt er ook heel erg aan hoe je als klant omgaat met de medewerkers. Als je daar met een gezicht van tien dagen storm komt, helpt dat de medewerkers natuurlijk ook niet, daarmee worden ze in een hoekje gedrukt. En dan ontstaan er fouten van hun.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het in jouw geval zo is, maar dat idee hou ik persoonlijk wel rekening mee.

Dit was in mijn geval overigens niet hoor, bestelde mijn spullen namelijk gewoon via internet. Dus ze hebben mij nog nooit in het echt gezien of gesproken. Totdat ze me dus opbelde en zeiden dat ik een oneerlijk persoon was e.d. Mijn respect zijn ze in ieder geval volledig kwijt :n

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:36

chOcodipJ schreef:
nou divoza in enschede is ook niet alles :n ik had al in februarie petrie laarzen besteld, voor mijn verjaardag ( 7 juni, mijn oude laarzen waren echt kapot ) mooi oplaten meten. ze zeiden : de levertijd is 2 weken .. toen had ik al mijn twijfels want laarzen op maat maken gaat volgens mij niet zo snel ( teminste dat denk ik, kan anders zijn hoor ;) ) en ze zouden mij dan bellen.. 3 weken later ging ik maar bellen. wisten ze eens niet waar de bestelling lag. later hadden ze het 'terug gevonden'. weer paar weken wachten en weer vaak bellen en langs divoza geweest maar nee waarschijnlijk kwam het deze week binnen. paar dagen voor mijn verjaardag waren ze er nog niet en toen was ik zooo kwaad want ze deden net alsof ik dé zeurklant van divoza was. :( vind ik ook niet gek dat ik zolang moet wachten. toen mochten ze de laarzen in hun poepertje steken want ik wou het niet meer.. dus geen laarzen voor mijn verjaardag :(
Dat is ook stom :\
Nja je hebt ze in ieder geval laten zien dat als ze zo slordig met bestellingen omgaan dit hun klanten kost.
Maargoed, daar heb jij je laarzen nog niet mee... :(:)

Wel interessant topic dit! Ik vond het echt bizar van die longeersingel, maar ben blij dat ik het weet, want ik wilde binnenkort ook een betere longeersingel aanschaffen..

Offtopic: Wauw die actie bij EJ op woensdag 12 mei..! 1 rijbroek 1 euro *kijkt of ze woensdag vrij kan krijgen O:) *

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:38

Bij EJ een rijroek €1 euro? :oo Daar motten we heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:03

Dat is alleen bij de nieuwe winkel en zorg maar dat je 1 uur voor de opening er staat.. anders hoor je niet bij die eerste 250 klanten hoor ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:45

Ik vind het niet netjes hoe ze dit doen! Had ook altijd wel een vrij hoge pet op van meneer de medewerker (ik neem tenminste aan dat hij dat is, zeker nav 'niet de eerste de beste medewerker'). Jammer hoe dit moet gaan van hun kant.

Ik heb eigenlijk weinig negatieve ervaringen met de Divoza zelf. Wel met de schoenen van Mondoni, maakt niet uit welk model. Ze zijn allemaal binnen een maand af (nou gebruik ik ze wel zeer intensief). De keren dat ik ermee terug ben gegaan heb ik netjes zonder pardon nieuwe gekregen, maar ik was het eigenlijk wel een beetje zat en dacht dat het aan mij lag. Toen dus maar de goedkoopste leren schoenen bij de EJ gehaald, en die doen het nogsteeds top (alleen de veters zijn allebei middendoor). Heb ze in de kerstvakantie, al wel in dit jaar gekocht. Mondoni schoenen komen er bij mij niet meer in.

Ik heb altijd hele fijne ervaringen met de medewerkers in Leek gehad, en kom er nog steeds graag koopjes snuffelen. Duur spul kopen we bijna nooit. Gewoon dekjes, goedkope broeken, een keer een halster, of een deken. Het alledaagse spul zegmaar.

EJ in Drachten komen we ook zeer regelmatig, en daar halen we altijd ladingen weg. Als we er heen gaan stellen we ook altijd een lijstje op, omdat het niet om de hoek is. Ben dus ook blij dat er in Groningen 1 komt! Ik sta er woensdag bij de tijd. Nog wel even fixen dat er iemand meegaat, alleen is ook zo saai.

Vergeet de Equimatch achter de Divoza niet, en de Paardendrogist wordt ook steeds groter. Buiter die heeft ook regelmatig wel leuk spul, alleen kan ook erg aan de prijs zijn. Hippo Assen komen we ook regelmatig, en ik moet de Hypo Fryslan ook snel uittesten, folder ziet er altijd leuk uit. Zijn allemaal winkels die hier in de buurt zitten (kop van Drenthe).

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:30

Ik ben ook niet echt te spreken over de klantvriendelijkheid van Divoza te Leek..

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 20:31

Het laatste nieuws is dat de verouderde versie van de LH singel (degene waar hij niet meer achter staat) binnenkort niet meer leverbaar is bij Divoza. :)

ben wel erg te spreken over de nieuwe versie 8-)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:33

Dit heeft Divoza met meer producten, ik weet zo niet precies meer welke, maar ik vind het inderdaad ook niet normaal.

xSannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:00

Ik heb gewoon een normale longeersingel maar ik vraag me af waarom je er persè een van lammert wilt :)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 21:10

xSannnn; Ik had een neopreen longeersingel, maar die was na 5 jaar echt af (Kieffer). Omdat ik veel longeer en graag een singel wilde die niet op de schoft ligt en stevig is had ik voor een duurdere singel gekozen in de veronderstelling dat die langer meegaan. De nieuwe LH singel (met label en bruine dwarsstukjes) lijkt inderdaad wat ik ervan verwacht. Die andere gaat minder lang mee als de normale...

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 16:04

trisca schreef:
Het laatste nieuws is dat de verouderde versie van de LH singel (degene waar hij niet meer achter staat) binnenkort niet meer leverbaar is bij Divoza. :)

ben wel erg te spreken over de nieuwe versie 8-)

Heb jij nu van Divoza wel een ECHTE Lammert Haanstra longeersingel gekregen?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 17:16

Ik heb nep in de titel tussen aanhaaltekens staan omdat het een sterk verouderde versie is waar Lammert Haanstra al meer als een jaar niet meer achter staat (voor mij dus geen echte LH). ;) Ik heb van de nieuwe leverancier een nieuwe versie gekregen omdat de kwaliteit van de versie van Divoza diep triest is.

Divoza wil niks voor me doen en ontkennen alles bij hoog en bij laag...

Toppie dus van de nieuwe leverancier. +:)+

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:12

ik ging laatst nog naar divoza(leek), netjes geholpen met alles. Maar je hebt er ook wat zuurpruimen tussen lopen.
Verder ben ik er dus wel over te spreken. Maar ja, ik ben niet iedereen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:22

Nou, drie weken geleden heb ik mijn laarzen naar Divoza gebracht (Leek dus) omdat er een stiksel los was op de neus (de Mondoni Fields). Vandaag vond ik het wel tijd worden dat ze terugkwamen, dus ik heb vanochtend even een telefoontje gepleegd. De dame aan de lijn vertelde mij dat het inderdaad een beetje raar was, dat ze allang terug zouden moeten zijn en dat ze ze nu elk moment terug verwacht.
Vanmiddag ben ik gaan rijden en toen ik het paard in de wei zetten werd ik al gebeld. Divoza, weer een dame aan de lijn, dit keer een andere.
Ik had vanochtend met haar collega gesproken over de laarzen. De laarzen waren per ongeluk in een auto blijven staan, maar ze waren er dus ik kon ze ophalen.
Ik ben meteen naar Divoza gereden, heb mijn laarzen gekregen. Er stond nog een prijs op €7,- Dus ik vroeg of ik dat moest betalen of dat het garantie was. De jongen bij de zadelmakerij zei dat ik maar even bij de kassa moest vragen, hij dacht dat ik ze zo wel mee kon nemen.
Dus ik loop naar de kassa toe, en vraag of ik het moet betalen of dat het onder de garantie valt. "Ooh, neem maar gewoon mee hoor."

Nou werkelijk, super!

Wil hier toch nog even een lichtpuntje brengen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:00

Ik heb positieve en negatieve ervaringen met divoza.. Toppunt van negatief was voor mij dat ik laarzen aan het passen was, de medewerkster die mij hielp 'eventjes' iets uit het magazijn ofzo moest halen, 'en gelijk weer terug kwam'. Niet dus, ik moest een andere maat hebben en heb echt wel 20 minuten zitten wachten. Toen ben ik naar de kassa gelopen, stond ze gewoon wat te kletsen daar. Ze vroeg nog doodleuk of het de goede maat was die ze had gegeven..

Ongelovelijk. Ik ben weg gegaan, het maakt mij niet uit waar ik laarzen koop, maar zij lopen wel een flink bedrag mis. Rare instelling..