Ik ook, ik wist ook het verschil tussen leestekens en afkortingen en ik wist wat Nederlands was. Of ben ik hoogbegaafd?
shannonh123 schreef:Leinearthur schreef:toen ik 11 was , kon ik wel respect vol reageren naar andere mensen hoor he!!hoee!
Leinearthur schreef:toen ik 11 was , kon ik wel respect vol reageren naar andere mensen hoor Daar geloof ik helemaal niets van, je bent inmiddels 14 en je kan het nog steeds niet
Chantal___ schreef:Ik ook, ik wist ook het verschil tussen leestekens en afkortingen en ik wist wat Nederlands was. Of ben ik hoogbegaafd?Einstein is niks bij jou
shannonh123 schreef:jeetje wat zijn wij aan het banketstaaf zegIk dacht dat het 'lol trappen' je wel beviel
Chantal___ schreef:shannonh123 schreef:jeetje wat zijn wij aan het banketstaaf zegGesjellug he ik ben geen baby meer ik ben marliefst ellluuf
saroanda schreef:Leinearthur schreef:toen ik 11 was , kon ik wel respect vol reageren naar andere mensen hoor Daar geloof ik helemaal niets van, je bent inmiddels 14 en je kan het nog steeds niet Die is wel grappig eigenlijk
saroanda schreef:Leinearthur schreef:toen ik 11 was , kon ik wel respect vol reageren naar andere mensen hoor Daar geloof ik helemaal niets van, je bent inmiddels 14 en je kan het nog steeds niet Ow ja wel, gesprekje 1 op 1?
shannonh123 schreef:Shauni schreef:Ik vind je echt echt echt laag! Zelfs mijn neefje van 2 is socialer dankje!!!You're welcome !