Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Die gesp daar merk je niks van. Die ligt namelijk bovenop, terwijl er nog een leren riempje onder zit. Die gesp komt niet in contact met de huid. Bovendien ligt hij ruim boven de mondspleet.Citaat:Gesp zit vast.. die blijft altijd op dezelfde plek (helaas voor als hij daar niet fijn zit...)
BrittKitt schreef:Werkte het goed, de kaptoomversie aan het ringetje aan de zijkant? Ik vind de competition het mooist omdat dat ringetje er bovenop gewoon niet zo mooi staatMaar het is wel een ideaal ringetje, maar als het ringetje aan de zijkant net zo stevig is is dat ook ideaal.
Epona_ schreef:Ik vind de neusriem bij de tinker net te laag. De foto van het tweede paard vind ik precies beter.
Je moet het hoofdstel toch altijd redelijk hoog doen omwille van dat neusbeentje ?
isabelvdm schreef:'t idee van dit hoofdstel is dat de knik van de neusriem onderlangs het jukbeen loopt, vandaar dat ik denk op de foto te zien dat de neusriem te hoog zit.
steinstein schreef:Ga van de week contact opnemen met Drunens ruiterhuis, om na te gaan hoe duur het hoofdstel is en anders ga ik het hoofdstel bestellen via de UK voor een hele leuke prijs.