Bari schreef:er zijn speciale halsters elders te koop en vraag me nu niet waar want ik kan er niet op komen, die een soort klittenband veiligheidssluiting hebben zodra een paard vast komt te zitten blijken ze open te gaan zodat hij nooit kan blijven hangen. dit voor mensen ofwel paarden bvb die zich niet eenvoudig laten pakken, laat staan als ze geen halster om hebben. ik heb het zelf niet probeerd dus heb geen ervaring mee...mschn schiet me og wel binnen waar ik dat gezien heb op internet...
dat klinkt dan wel weer intressant..
mijn paard heeft nl een halster om met zonnig weer ivm neusflap en nee, factor 50 smeren helpt niet
die moet je ook gewoon iedere paar uur opnieuw smeren (anders verbranden ze gewoon nog)en ik moet helaas ook nog werken 
mijn schet heeft een halster om voor zijn greenguard. wel zorg ik dat de halsters niet te los zitten..

en dan krijg je ze niet gevangen. in de bak thuis en op stal zonder halster maar mijn halsters zitten heel los en kunnen dus heel makkelijk af
je hebt ook weidehalsters met klitteband maar die schuren ik zie net dat jullie het erover hadden voor de geintresserde ik heb er een maat cob liggen in het blauw. maar zit te strak dus die schuurt. verder kan je ze bij nicky's keet kopen voor 9,95