Wintec 500 Dressuur voor mijn pony Stübben Scandica voor mijn paard
diphranil
Geplaatst: 22-06-09 08:51
Een Massimo Trail. Heerlijk veelzijdig zadel en zit lekker zacht, maar ik ga over naar de westernsport dus ga de massimo daarom verkopen.
ziezo55
Geplaatst: 22-06-09 08:54
ik rij met een KN ouverture victoria..
ik vind het een superzadel maar is wel een echt dressuurzadel.. als ik het geld zou hebben, had ik een Wow zadel gekocht
M_shadow
Geplaatst: 22-06-09 19:07
hoi ik heb een rossner zadel maar ik weet niet hoe duur hij was en het is een dressuur zadel maar ik heb mijn zadel bij mijn pony gekocht en toen hadden die mensen hem al heel lang dus sorry.... maar hij is wel fijn mischien kun je kijken op google.nl en dan rossner zadels in voeren dat kun je een keer proberen maar ik weet ook niet of hij dan wel past bij een haflinger ik heb zelf namenlijke een new forest pony.... dus je moet maar ff kijken
Ik heb een Stübben Maestoso dressuurzadel Heerlijk zadel maarja daar betaal je ook wel voor..
1600 euri als ik het goed heb
Martie
Geplaatst: 22-06-09 20:00
Wij hebben een Sommer veelzijdigheid. Doet de naam eer aan, je kan er alles mee en zit heel fijn. Het merk is in Nederland nog niet zo bekend, is Duits fabrikaat maar het is nu op verschillende plaaten te koop. Boom is verstelbaar en er zijn veel verschillende modellen, ik geloof ook Fries, Fjord,enz. Western weet ik niet zeker meer. Maar dus ook dressuur, springen en veelzijdigheid.
gatecrascher
Geplaatst: 23-06-09 20:37
Ik heb nu een KN Symfonie. Fijn zadel, maar mag van mij nog wel een iets diepere zit hebben. Wil eens gaan kijken naar de Euroriding zadels..
Ik heb een continental equiflex westernzadel en een boomloos ghost zadel. De equiflex heb ik 2e hands gekocht voor 750 euro, de ghost nieuw met accessoires voor ook iets rond de 750 euro bij elkaar.