Hier kan je zien dat voornamelijk mensen van een bepaald type en hoog niveau voor een wow gaan:
[HK] Wow om het wachten te verzachten: zonder vrouw geen WoW!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ja he? Ik heb eigelijk alleen al zin om te gaan shoppen en alles bij elkaar te scharrelen
Ik vind bij Zorro idd ook altijd dat je een lekker licht paardje hebt, en dan ineens een zwart zadel er op, dat 'knalt' zo.. Dus ik hoop dat het bij bruin meer een geheel is.. Maar omdat het zadel een vrij warme kleur bruin is, en Zor een heel andere tint bruin heeft.. Tenminste op zn rug, qua hoofd en benen heb ik geen twijfels, ik weet zeker dat dat staat, want daar is hij donkerbruin tot zwart. Maar de rest is licht, en een totaal andere kleur als het zadel. Van de andere kant, een beetje afsteken mag wel, als het maar een geheel is, en niet vloekt. 
Denk ook dat het veel mooier op jouw paardje staat dan zwart.
__Nathalie__ schreef:o die valt nog wel mee, ik heb alleen nog maar dit soort wow's gezien, en die vind ik juist zo lelijk
http://img152.imageshack.us/img152/755/zadel4tr8.jpg
zorro schreef:Vandaar dat ik hier even informeer.. Waar halen jullie je bruine tuig vandaan? Overal en nergens, of zijn er echt adressen die meer als anderen hebben?
Citaat:Verder ben ik ook benieuwd welke kleur dekjes jullie onder bruin hebbenIk ben er nog niet helemaal uit wat mooi bij elkaar staat. En hebben jullie alles bruin, of alleen het zadel? Ik ben benieuwd!

__Nathalie__ schreef:sorry , dat is nog zacht uit gedrukt![]()
Die andere die hier te zien zijn vind ik wel mooi.
Nouvel schreef:__Nathalie__ schreef:sorry , dat is nog zacht uit gedrukt![]()
Die andere die hier te zien zijn vind ik wel mooi.
dat was mijn foto en mijn zadel...![]()
Wat bruine spullen betreft verder, inderdaad overal goed kijken, ogen en oren open houden!![]()
Er is tegenwoordig al veel meer te vinden dan een paar jaar terug, toen was bruin nog redelijke uitzondering, nu kun je heel veel zadels en hoofdstellen ook in bruin krijgen...
__Nathalie__ schreef:Dat had ik al aan je eerste reactie gezien, kwam naar voren op google![]()
Jij had hiervoor ook een kn toch?
tenminste die niet, die andere die hier voor bij komen wel.
Nu maar hopen dat het past...