het maakt jouw paard toch niet uit of ie een zwart dekje met groene peesjes om heeft, of een pimpelpaars dekje met gele peesjes?? lijkt mij niet..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dorienn schreef:Setjes zijn hier totaal niet 'in' en ik heb geen behoefte er mijn geld aan te besteden. Mijn paarden zijn blijer met hooi
Joscaa schreef:Dorienn schreef:Setjes zijn hier totaal niet 'in' en ik heb geen behoefte er mijn geld aan te besteden. Mijn paarden zijn blijer met hooi
Zie je, dat komt er ook weer op neer, alsof setjes paarden geen hooi krijgen.![]()
Mijn paard loopt in de rondte met setjes, máar heeft ook 4 á 5 keer per dag hooi hoor. Ze heeft niks te klagen.
) 
heerlijk doordat ik graag mijn kleding afstem op de kleur die mijn paard onder het zadel draagt val ik dus min of meer ook in de categorie niet passend zadel
dit kwam echt als eerste in mij op maar dit is een beetje met een knipoog bedoeld hoor

(rijmt ook nog) wendyashley schreef:Mijn buurmeisje heeft zelfs kleine kinderen rond lopen om te poetsen en te mesten zodat zij alleen maar even hoeft te paraderen. Als je dan vraagt waarom zij het zelf niet doet: dan breken mijn nagels af en ga ik stinken....zo'n mens kan van mij dus een antwoord krijgen als....solliciteer voor de parade in disneyland.
hoe oud is dit buurmeisje

)
(overigens ben ik niet zo iemand die alles erop af stemt, beenbescherming gebruik ik niet, idem met netjes, bontjes etc.) miep1979 schreef:wendyashley schreef:Mijn buurmeisje heeft zelfs kleine kinderen rond lopen om te poetsen en te mesten zodat zij alleen maar even hoeft te paraderen. Als je dan vraagt waarom zij het zelf niet doet: dan breken mijn nagels af en ga ik stinken....zo'n mens kan van mij dus een antwoord krijgen als....solliciteer voor de parade in disneyland.
hoe oud is dit buurmeisje

Joscaa schreef:Dorienn schreef:Setjes zijn hier totaal niet 'in' en ik heb geen behoefte er mijn geld aan te besteden. Mijn paarden zijn blijer met hooi
Zie je, dat komt er ook weer op neer, alsof setjes paarden geen hooi krijgen.![]()
Mijn paard loopt in de rondte met setjes, máar heeft ook 4 á 5 keer per dag hooi hoor. Ze heeft niks te klagen.
)