Heb je eindelijk zo'n deken gewonnen, gaan mensen m kopen, zo is er niet echt veel meer aan.
Ik vind eigenlijk echt dat je zo'n deken/dekje moet winnen

Iemand mening?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Chrissie_ schreef:Helemaal mee eens
Die dingen zijn er om te winnen, niet om te kopen.
Naja, persoonlijk zou ik er nooit een kopen, die kun je alleen verdienen vind ik
idd.
Als ik hem win gebruik ik hem wel hoor, maar waarom zou je het gaan kopen
_Mel schreef:Net zoals die Laurens v Lieren dekjes toch? Daar ging het toch ook zo mee? Al is dat wat minder gebonden aan iets wat je behaald hebt!

Citaat:Als je hem koopt dan lijkt het net alsof jij super goed rijdt en alles wint, denk dat dat er zo iets achter schuilt.
Wees eerlijk als je zo goed bent dan kun je die dekjes en dekens zo winnen.
En anders is het simpel dan ben je nog niet goed genoeg

Ezmee schreef:Als je hem koopt dan lijkt het net alsof jij super goed rijdt en alles wint, denk dat dat er zo iets achter schuilt.
Wees eerlijk als je zo goed bent dan kun je die dekjes en dekens zo winnen.
Ik heb nog nooit van mijn leven wedstrijden gereden en iedereen om me heel weet dat ook wel, heeft dus weinig zin om net te doen alsof ik die gewonnen heb..
Ik vind het een mooi deken en het was precies het model die is zocht.
Jullie snappen niet waarom iemand zo'n dek wil die 'm zelf niet gewonnen heeft maar ik snap niet waarom jullie je je daarom druk maken eigenlijk? Beetje jaloezie ofzo misschien..? Als iemand het geld ervoor over heeft laat ze zo'n dek toch lekker kopen? Maar jullie vinden het zeker not done als een recreatie ruiter ermee durft te rijden
Ezmee schreef:Wees eerlijk als je zo goed bent dan kun je die dekjes en dekens zo winnen.
Ja dat doe je ff 'zo'... JUllie hebben echt zo'n instelling van ' Nee die moet je winnen anders is het niet eeerlijk'
Kom op, alsof de paardenwereld eerlijk is

) te koop..
Lia_ schreef:Hoezo, je kunt ze alleen winnen...
Dingen zijn gewoon via de Rabobank te koop
Lia_ schreef:Ze hebben heel lang gewoon op de rabobank site gestaan waar je ze gewoon kon bestellen.
Stalgenote heeft er daar één besteld

Helma_Amber schreef:Lia_ schreef:Ze hebben heel lang gewoon op de rabobank site gestaan waar je ze gewoon kon bestellen.
Stalgenote heeft er daar één besteld
Ik heb al heel vaak gezocht, maar ik heb nog nooit iets kunnen vinden. Ik wou namelijk zo'n dekje, want die vind ik wel mooi, gewoon voor training.

Ezmee schreef:Het is mijn mening en jij bent het er niet mee eens maar zo denk ik erover.
(haha beetje moeilijke zin...amerikanen ook
)