Kwaliteit artikelen van de Decathlon?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Kwaliteit artikelen van de Decathlon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 06:28

Hallo bokkers,

Binnenkort heb ik een tripje naar Decathlon Antwerpen gepland, ze hebben daar mooi paardenspul (zag ik laatst in Frankrijk) voor een zeer redelijke prijs.

Maar hoe zit het met de kwaliteit?

Graag hoor ik jullie ervaringen
Laatst bijgewerkt door Tanja op 11-08-08 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Mi_Amore

Re: Kwaliteit artikelen van de Decathlon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:03

Ik heb heel wat van decathlon, dekens, onderleggers, hoofdstel, zadel... Zeer goede kwaliteit! Gaat ondertussen al drie jaar mee! Alleen de goedkopere rijlaarzen snijden wat langs de benen en qua rijbroeken vind je geen grotere maten (mijn vriend is het slanke type en vind daar geen)

Vorige keer hadden ze daar geweldige halsters! Leuke kleurtjes en motieven en ze slijten niet snel.

Het is goedkoop maar goed.

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:09

gebruikt even de zoekmachine, er liep een tijdje geleden een heel topic over de artikelen van de decathlon.
Ik heb er ook heel wat spullen gekocht en ben over alles zeer tevreden!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:10

Ik heb er gewerkt en ze hebben allerlei leuke spullen voor de paarden...
Het is allemaal degelijk materiaal als een andere winkel, ook hebben ze wat merkspullen voor de paarden bvb Lami cell,....
Ik ben zeer tevreden over hun dekens van Fouganza, prima kwaliteit voor zo'n lage prijzen!!!

Succes met de uitstap!

De grootste winkel is in Lille (Frankrijk) daar is het de moeite om langs te gaan! is nu mijn favo winkel Haha!

Mie_Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 10:12

ik ben ook heel content over het gerief van de decathlon!! alleen de kwast om het hoevevet aan te brengen ben ik niet tevreden over aangezien die rap uit elkaar viel .. die zou'k dus niet aanraden moest je dat nodig hebben. maar al de rest vind ik heel goed!! Lachen

veel plezier!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 10:23

Ze hebben daat goed spul hoor.
De handschoenen die ik had van daar zijn supergoed van kwaliteit, had ze al lange tijd en bijna geen gebruikssporen. Helaas ben ik er eentje kwijtgeraakt opt strand Verdrietig

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:25

Ja idd, ik heb er ook de lederenhandschoenen van. Waren 15euro, heb ze nu bijna een jaar en zijn echt nog super!
Rij 6dagen in de week en dan iedere dag tussen de 1 en 3 paarden, dus ze hebben zich echt goed gehouden!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 16:33

Ik heb ook een aantal spullen van Decathlon en vind het prima kwaliteit. Niet alleen de paardenspullen, maar ook de andere dingen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 08:44

Inmiddels is bij ons de halve stal aan de rijbroek van 19,95 bij de Decathlon (hele zachte strech stof). Ik heb hem zelf nu een paar maanden en ben er helemaal weg van. Hij zit lekker en de kwaliteit overtreft de prijs. Kleur blijft netjes en hij pilt minimaal. Daarnaast 'flateert' hij iedereen die ik hem nu heb zien dragen.

Ook het springdekje wat ik er van heb is super. Blijft netjes liggen onder mijn zadel en houdt zijn kleur ook netjes. De klittebandjes aan alle (4) de lusjes is ook handig.

Ik ben fan.

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 08:56

Ik heb geen ervaring met de Decathlon dus net even op de site gekeken en vroeg me af of ze ook dressuurzadels verkopen die zag ik niet staan maar misschien weet iemand of ze die toch verkopen?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:41

benj schreef:
Ik heb geen ervaring met de Decathlon dus net even op de site gekeken en vroeg me af of ze ook dressuurzadels verkopen die zag ik niet staan maar misschien weet iemand of ze die toch verkopen?

Best eerst is bellen voor de zadels, ze zullen ze niet allemaal uitgestald hebben, de kleinere winkels zullen ze denk ik niet hebben, wel op bestelling.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:44

Ik was een paar weken geleden voor het eerst in Decathlon, maar was niet echt onder de indruk voor hetgeen ik ging, bodywarmers. Ze waren allemaal van stof waar pluisjes ed op blijven hangen, dat was ook al te zien in de rekken waar ze hingen. Er was ook niet echt heel veel, of ik verwachtte meer dat kan ook uiteraard. Haha! Er hingen overigens alleen witte rijbroeken toen ik ging kijken.... Was de Decathlon in Antwerpen naast de Metropolis (hadden nog tijd over voor de film begon dus lekker even snuffelen..)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:49

pol013 schreef:
Inmiddels is bij ons de halve stal aan de rijbroek van 19,95 bij de Decathlon (hele zachte strech stof). Ik heb hem zelf nu een paar maanden en ben er helemaal weg van. Hij zit lekker en de kwaliteit overtreft de prijs. Kleur blijft netjes en hij pilt minimaal. Daarnaast 'flateert' hij iedereen die ik hem nu heb zien dragen.

Daar heb ik idd goede verhalen over gehoord. Zit er een zakje op waar je je mobiel in kunt stoppen? Dat zit nl. in de meeste endurancerijbroeken niet en dat wil ik wel graag hebben. Blij te horen dat die van de Decathlon goed bevalt, binnenkort maar eens langsgaan als ik weer eens richting Amsterdam ga.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:58

Er zit inderdaad een telefoonzakje in. Deze kun je alleen niet afsluiten.

Ik moet er wel bij zeggen dat vooral de prijs/ kwaliteit geweldig is. Als deze rijbroek meer dan 6 maanden mee gaat heeft hij zijn geld al opgebracht. Voorlopig ziet het er echter naar uit dat hij minimaal 2 jaar mee kan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:59

Misschien kan ik er zelf een drukknoopje op zetten. Bedankt voor de info iig, klinkt goed! Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:12

Het asortiment ruiterspullen is idd niet echt super uitgebreid, maar de meest gangbare spullen hebben ze wel en die zijn niet duur en van prima kwaliteit.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:28

Lenneke_ schreef:
Het asortiment ruiterspullen is idd niet echt super uitgebreid, maar de meest gangbare spullen hebben ze wel en die zijn niet duur en van prima kwaliteit.

Dan zal ik de website eens in de gaten houden. Voor nog geen 20 euro kan je je niet echt een buil vallen voor een rijbroek...

ClaudiaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:44

Ik heb een rijbroek en 2 dekjes van de Decathlon. De rijbroek zit heerlijk, is van een fijne stof.
De dekjes zijn er maar in 1 maat, dat is wel jammer. Ze zijn van mooie kwaliteit en hebben bij het singel-lusje klitteband, erg makkelijk!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:49

Ik ben er tevreden over! Ja
2 jaar terug heb ik borsttuig gekocht, prima kwaliteit! Ja (Maar ivm mooiere verkocht Tong uitsteken )

En had er een Springzadel gekocht. Ja Super fijn, heb er lang plezier van gehad, maar werd er zelf te groot voor (Te lange benen Clown ) Helaas... dus nu heeft vriendin er erg veel plezier van!

Henri du rival zadels verkopen ze daar ook (Tenminste wel frankrijk decathlon), super kwaliteit! Ja Knipoog

Heb daar ook singel gekocht, heb ik nog steeds, in superstaat! Ja

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:53

Jammer dat ie alleen in Amstelveen zit!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:56

Nee joh, niet in Amstelveen. Amsterdam Zuid-Oost, tegenover de Heineken Music Hall, bij de Arena. Goed bereikbaar met het OV. En er zit er eentje in Kerkrade. Maar er zouden er wat mij betreft wel wat meer mogen komen in NL. Ja

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:00

De caps zijn goed, zitten lekker en zijn prima verstelbaar. Helaas zit er geen decathlon in het noorden. Ik heb de cap via een bokker geregeld.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:59

ik heb er een hoofdstel gekocht waar ik heel tevreden over ben. (wel de duurste soort en dus de betere kwaliteit). Ik koop er wel af en toe iets, zoals trui om te rijden, verzorgspullen, ... Ik heb er nog een rijbroek gehaald ook en die is ook erg lang meegehaald. maar was wel een andere stof dna die van 19.95€. was veel dunner, wat ik fijner vind. Ze hebben nette producten. Als je op hun website kijkt, vind je hun hele assortiment. je kan zo ook zien of ze het in de winkel hebben of niet en zoniet kun je het gewoon bestellen. Heb ik ook met mn hoofdstel gedaan. Staat het je in het echt dan niet helemaal aan, ben je niet verplicht het te kopen.

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:00

Eponastable bedankt voor de tip ik zal ze eens bellen. En dan ga ik gewoon eens kijken wat ze allemaal hebben. Klinkt allemaal erg goed. Halsters enzo zijn ook niet duur. Daar heb ik er nog een paar van nodig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:02

Qua zadels vind ik het rotzooi. Zeker de westernzadels, daar zou ik echt niet aan beginnen. Voor de rest hebben ze erg goede en leuke dingen. Kwalitatief is het ook goed, ik doe al jaren met een paar Jodphurs van Fouganza, heerlijk zitten die dingen!