Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

of snap ik het gewoon niet?
die speciale beugelriemen! runningkawa schreef:
Het blauwe is de "voorkant" van de beugelriem
groene de "achterkant"
Rode is het uiteinde
Gesp aan de onderzijde doen, aan de voorste alvast de beugelhoes doen als hij geen klitteband heeft.
Gesp hem op maat en steek dan het uiteinde door de gesp heen naar boven zodat hij tussen de voor en achter kant komt zitten. En om de voor en uiteinde doe je dan de hoes
Heb je echt teveel uiteinde over kun je dat evt inkorten
.
WinkeR schreef:De beugelriemen onder je zweetblad is niet bevorderlijk voor je beenligging
en het kunnen geven van de hulpen. Bij Centered Riding is het uit den boze zeg maar.
Je hebt veel te weinig bewegingsvrijheid en belemmerd je onafhankelijke zit.
runningkawa schreef:runningkawa schreef:
Het blauwe is de "voorkant" van de beugelriem
groene de "achterkant"
Rode is het uiteinde
Gesp aan de onderzijde doen, aan de voorste alvast de beugelhoes doen als hij geen klitteband heeft.
Gesp hem op maat en steek dan het uiteinde door de gesp heen naar boven zodat hij tussen de voor en achter kant komt zitten. En om de voor en uiteinde doe je dan de hoes
Heb je echt teveel uiteinde over kun je dat evt inkorten
hoop dat je het zo snapt
runningkawa schreef:nee hoor, als bijv je paard opzij springt dan beweeg je met je been en de beugelriem kan helemaal mee.
Onder de zweetbladen door raak je dan je beugel kwijt omdat de beugelriem vast zit en er maar een klein stukje beugelriem mee beweegt.
Ik vindt het ook echt verschrikkelijk rijden...geef mij maar gewoon de vrijheid
Citaat:Ik zou m andersom doen, met de gesp naar het paard toe. Dan schuurt de gesp niet tegen je laars
runningkawa schreef:maar dan kun jeje beugel niet meer opsteken, nu wel:)
En mijn laars is nergens beschadigt, dus verwacht niet dat hij er tegen komt