ik heb een tijdje geleden een hoofdstel gekregen en Berber past die, maar ze is niet van mij en om nou elke week het bit om te wisselen, dat wordt té, en daar is de tijd ook niet voor. dus ik wil een bit kopen.
maar wat moet ik nemen?? ze heeft nu een enkelgebroken bustrens, ze is nogal gevoelig in dr mond en met rijden is ze altijd super snel, ik probeer haar altijd met mijn zit rustiger te maken, maar soms verlies ik mn geduld gewoon eventjes en ik wil dr niet pijn doen in haar mond
dus wat voor een bit moet ik nemen??-bus of watertrens (op wiki staat dat een watertrens onrustiger in de mond ligt maar ik vind een watertrens wel mooier)
-Ongebroken, enkelgebroken, dubbelgebroken
-welk materiaal
-welke dikte
-een niet al te prijzig bit graag, het is voor 1 keer per week en de rest van de dagen hangt dat hoofdstel op mn kamer voor de sier
ik weet niet hoe dik haar bit nu is, ik weet niet hoe je dat moet opmeten, maar wie kan me helpen?
groetjes
edit: haar bit is nu 15 cm, nét even te groot, dus ik wil een 14,5 en verschillende bitjes uitproberen zit er niet echt in want het is het grootste bit die ze daar hebben en het is geen pensionstalling
het is maar 1x per week toch? niet zoveel moeite.