Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MilouNigel schreef:ik heb ook gehoord dat met koud weer, de luchtkussen harder worden en dat dat niet erg comfortabel is voor je paard.. daarom is mijn keuze ook gevallen op een model zonder cair..
Lacrima schreef:Het probleem van Cair zadels is dat ze maar een klein beetje aangepast worden kunnen. Dus als de rug van jouw paard veranderd of jij een nieuwe paard kocht moet je misschien een nieuwe zadel hebben omdat ze de kussens niet opnieuw / anders kunnen vullen.
MilouNigel schreef:ik heb ook gehoord dat met koud weer, de luchtkussen harder worden en dat dat niet erg comfortabel is voor je paard..
Lacrima schreef:Het probleem van Cair zadels is dat ze maar een klein beetje aangepast worden kunnen. Dus als de rug van jouw paard veranderd of jij een nieuwe paard kocht moet je misschien een nieuwe zadel hebben omdat ze de kussens niet opnieuw / anders kunnen vullen.
(natuurlijk moet iedereen het voor zich zelf weten,is mijn mening)..

Moestie schreef:Ik heb een zadel met cair (bates caprilli dressage)
ik vind het erg fijne zadels, en geef toe.. als het écht superslechtvoor je paard zou zijn zouden ze door alle negatieve publiciteit allang uit de handel gehaald zijn
Nino94 schreef:Ik heb er nog nooit last van gehad, en mijn instructrice heeft ook vele zadels met cair system en die heb ik er ook nooit over horen klagen.
gijs schreef:ik begin nu wel heel erg te twijfelen
ik ben bang dat ik van de week toch ga kijken voor een wow zadel
maar dat duurt 6 tot 8 weken voordat dat er is
en aangezien ik nu zonder zadel zit is dat dus niet prettig
Nino94 schreef:Ik heb er nog nooit last van gehad, en mijn instructrice heeft ook vele zadels met cair system en die heb ik er ook nooit over horen klagen.
)