Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sies schreef:veel knie, kieffer norbert koof
maikymouse3 schreef:Ja mijn dressuurzadel ook van de ruitergilde (reinfold) en ik vind dat echt een hemels zadel!! was is de prijsklasse voor springzadel?

MelanieB schreef:
Maantjj schreef:Ik heb een wintec gehad, zijn er in meerdere kleuren en ook rond de 700 euro.
Op de wintec die ik had kon je zelf kniewrongen 'plakken' met klitteband, heel handig, zo bepaald je zelf of je veel of wienig wrong hebt!
ik heb zelf nu de stubben roxane, maar die moet nog komen

Alexx schreef:Maantjj schreef:Ik heb een wintec gehad, zijn er in meerdere kleuren en ook rond de 700 euro.
Op de wintec die ik had kon je zelf kniewrongen 'plakken' met klitteband, heel handig, zo bepaald je zelf of je veel of wienig wrong hebt!
nou mijn ass schuurt weg op mijn wintecje!
Ik heb laatst op een stubben siegfried gereden en die vond ik echt superfijn! Met heel veel wrong en ook voor de billen erg lekkerik heb zelf nu de stubben roxane, maar die moet nog komen
en tjah, stubben is gewoon heerlijk
Sies schreef:veel knie, kieffer norbert koof

pol013 schreef:Ik heb ook een wintec sprinzadel. Voor mij geeft hij erg fijne grip op de kniewrongen door het gebruikte materiaal en de verplaatsbare knieblokjes. Zo kun je niet alleen de plaats maar ook de dikte van je wrongen zelf bepalen.
Nieuwprijs tot 700€ en verkrijgbaar in bruin.
Voor mij was het toen ook de enige optie ivm prijs en verkriigbaarheid van gebruikte zadels. (in mijn maat en die van het paard)