http://www.hulsebos-zadels.com/
Hoe rijd het, hoe is het leer, liggen ze goed?
We willen deze op maat laten maken, iemand ook daar nog toevallig ervaring mee?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

( aerdenhout1 schreef:Ik ben er in elk geval helemaal LYRISCHvan!!
Schijf je dat eigenlijk zo lyrisch??
Maar terug ontopic...ik heb eigenlijk al heel veel merken gehad en na de kieffer en de kentaur vind ik dit toch echt het lekkerste zadel dat ik heb gehad.
Overtuigd????
aerdenhout1 schreef:MAAR...eerlijkheidshalve moet ik wel een opmerking maken over de zadel pas survice....een meisje( vrouwtje) die verteld dat een zadel een beetje moet klappen?????? MMMMMM..... Haalt er een hele boel vulling uit en dan ligt het volgens mevrouw prima...als vervolgens de pony zijn hoofd naar de grond brengt wipt het zadel zowat een c.m of 10 omhoog aan de achterkant.
Laten we zo zeggen...niet mijn zadelmaakster!
aerdenhout1 schreef:MAAR...eerlijkheidshalve moet ik wel een opmerking maken over de zadel pas survice....een meisje( vrouwtje) die verteld dat een zadel een beetje moet klappen?????? MMMMMM..... Haalt er een hele boel vulling uit en dan ligt het volgens mevrouw prima...als vervolgens de pony zijn hoofd naar de grond brengt wipt het zadel zowat een c.m of 10 omhoog aan de achterkant.
Laten we zo zeggen...niet mijn zadelmaakster!
dat is niet best
(zadel ligt scheef, vulling was half half)

lodo schreef:Had keihard gewerkt voor een Hulsebos, blijkt deze nu helemaal verkeerd aangemeten: te smalle boom en bovendien worden deze zadels snel scheef. Tevens blijkt nu dat ik een 17,5 inch heb gekregen en dit terwijl ik een toch wel ee 'aan de dikke kant achterwerk' heb. Bovendien lopen de wrongen te hoog door hetgeen absoluut niet geschikt is voor te dikke bovenbenen als die van mij. De service is trouwens ook erg slecht. Je wordt niet erg vriendelijk te woord gestaan. Nee, ik ben erg teleurgesteld in Hulsebos...Hulsebos: NIET doen dus !.
aerdenhout1 schreef:Dit soort aktie's is dan wel superdom van meneer Hulsebos, hij verkoopt in mijn ogen een topzadel, maar als hij zulke mensen voor zich laat werken gaat zijn naam erg snel achteruit lijkt mij.
En paarden ruggen kunnen ook erg veranderen.
aerdenhout1 schreef:Oeps...dat is dus ook mogelijk.Maar lodo...ik mag toch aannemen dat je wel geholpen wordt met het echt passend maken van je zadel??
Blackje schreef:Bedankt voor de reacties!
Ja het komt volgens mij bij elke zadelmaker wel eens voor dat het niet helemaal goed gaatEn paarden ruggen kunnen ook erg veranderen.
Ik denk dat we ze maar eens bellen
.