Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Momenteel heb ik er eentje extra die een beetje bij wat bokkers rouleert. Mocht je interesse hebben om het een keer te proberen stuur me dan een pb. RedPassion schreef:Naast de gewone hack en het glucksrad ken ik nog de S-hackamore. Die heeft niet die lange scharen, wel de hefboomwerking.
http://www.innovatack.com/afbeeldingen/shack.JPG
WendyBZ schreef:Ik benook groot fan van de s-hack, alleen niet de versie die hierboven staat. Ik vind de neusriem veel te slap. Als je hem daar zou kopen zou ik de neusriem vervangen door een andere, bredere. Goedhard kan die wel maken, kan je ook met neopreen laten onderleggen. Ik heb die van mij uit Amerika, staat wel in mijn profiel.
Ik heb er eentje met breder biothane:
Jeddah schreef:Wauw! Die van jou is mooi Wendy! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

Soms heb je mazzel
WendyBZ schreef:Dat vind ik eigenlijk nog te smalIk heb er eentje met breder biothane:
Maar door de underlay toont het anders. Ik heb als kinriem nl wél een smaller riempje.
Toont misschien niet zo aangezien het hoofdstel (ook biothane
) ook breder is. Maar het is zeker een centimeter breed, misschien nog iets breder. WendyBZ schreef:Mijn biothane is wel echt breder dan het normale biothane hoorToont misschien niet zo aangezien het hoofdstel (ook biothane
) ook breder is. Maar het is zeker een centimeter breed, misschien nog iets breder.
Ik kan het wel eens opmeten, ik blijf erbij dat het breder is
Maar goed, weer ontopic! WendyBZ schreef:Ik kan het wel eens opmeten, ik blijf erbij dat het breder is
Maar goed, weer ontopic!
Maar goed, opgelost dus. DaphneL schreef:Als ik het goed zie, zit bij WendyBZ het bakstuk aan de S-hack "los" (niet door een haakje) en bij Antheman zit het bakstuk wel in een haakje vast, maakt dat nog iets uit voor de inwerking?