Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
detour schreef:Als je een fysiotherapeut laat kijken naar je paard, hij er een zadel van Wintec op legt en de boom aanpast, om die vervolgens eventueel 2 x per jaar aan te passen, dan kan elk paard met een wintec door een deur.
detour schreef:Dat is wel zo, mits je in dat geval dus kijkt naar de oplossing voor wat voor dekje je gebruikt, onze fysio had een dekje waar je in delen lucht kon blazen, zodat het ahw goed in balans kwam te liggen. Wintec erop en klaar. Sorry, maar ga dus niet helemaal met je mee..
is misschien een goede oplossing voor mensen die geen ander zadel op kort termijn kunnen aanschaffen

Tieneke schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje onrustwekkend hoeveel mensen denken dat een Wintec overal op kan passen. Ik ben al blij dat de TS vraagt hoe het zit...
Maar nee dus, als je zonder alle hulpmiddelen een passend zadel wilt, kan je enkel iemand met verstand van zaken zadels laten passen. Een Wintec is geen garantie op een passend zadel.
Magica schreef:Vaak wordt er wel geadverteerd met Wintec zadels met de beschrijving: past op ieder paard! Dat sprak mij wel een beetje aan. Ik wilde graag een ander zadel voor mijn lease paardje, gewoon niet te duur dus daarom sprak de Wintec mij ook wel aan, maar nu ben ik dus wel aan het twijfelen gebracht.