Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

knabbelgirl schreef:bij welke ruitersportzaak was dat>

Kan ik hem nog niet goed testen.. SusaSuus schreef:Ik heb nu zo'n netje op proef van de paardendrogist, helaas net weer allemaal regen gehad dus de pollen zijn wegKan ik hem nog niet goed testen..
Hoe zijn de ervaringen met het netje van pegasus ruitersport? Die zijn een stuk goedkoper, maar helaas niet leverbaar zag ik op de site..
Vind het wel moeilijk, moet morgen beslissen of ik dit netje wil houden of dat ik hem weer op laat halen..
Help!
corinne1981 schreef:Ik heb het pollennetje van de paardendrogist en bij mijn sluit deze wle helemaal aan over de neus. Blijft supergoed zitten, zelfs met hardere wind. Misschien heeft Joco dan niet de juiste maat gehad?
50 euro lijkt soms veel, een bezoekje aan de da kost al snel veel meer.
En tja, het is maar net wat je er voor over hebt...
maar misschien doe ik iets verkeerd of zo, snap het zelf niet.JoCo schreef:corinne1981 schreef:Ik heb het pollennetje van de paardendrogist en bij mijn sluit deze wle helemaal aan over de neus. Blijft supergoed zitten, zelfs met hardere wind. Misschien heeft Joco dan niet de juiste maat gehad?
50 euro lijkt soms veel, een bezoekje aan de da kost al snel veel meer.
En tja, het is maar net wat je er voor over hebt...
hallo corinne, tja dat zou natuurlijk kunnen, mijn paard heeft nogal een smalle neus, maar ik heb ook vaak dat die kleefstrips tijdens het rijden los gaan, ook al druk ik ze nog zo goed aan! En dan PATS ligt mijn neusnetje tegen de grond!maar misschien doe ik iets verkeerd of zo, snap het zelf niet.
In dat andere netje zit de neus volledig 'opgesloten' en vind ik dus handiger ... dat lost niet
Biertabje schreef:wat zijn jullie ervaringen met het gebruik hiervan??! ik bedoel meer hoe reageren ze met en zonder?
wij hebben eentje staan die allergisch is voor hooi, en denk ik... dus ook voor de pollen als ze buiten loopt? ze hoest wel wat (het is warschijnlijk chronisch geworden) ik ben dus benieuwd of het voor zo'n dier ook zou helpen?