Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ikke20 schreef:mijn pony is erg hard voor derzelf. weten dus ook neit wanneer die boom is gebroken en hoe lang ze ermee gelopen heeft. ook had ze helemaal geen drukplekken van het zadel. echt nooit iets van gemerkt.
Riddikulus schreef:Zonde toch, je gaat ervan uit dat wat je koopt goed is. Het moet namelijk bij de eerste eigenaar al verkeerd hebben gelegen.
Jij hebt het over Koenderink en Haaksbergen. Kun je wat meer over hun vertellen? Zijn dit zadelmakers? Waar zitten ze? Hoe is je ervaring ermee (positief en negatief)? Zijn ze erkend?
Riddikulus schreef:Riddikulus schreef:
Het winkelcentrum van wekje stad??
Precious20 schreef:Wil je een echte vakman? Dan is er wat mij betreft maar één en dat is Daaleman!
, van de Heuvelhoeve bijv. of Koenderink dus. 

Riddikulus schreef:@Precious 20: Ik vind JUIST wel dat alles bij naam en toenaam genoemd mag worden! Zo voorkom je juist dat je dalijk met een slecht passend zadel zit! Ik zou het gráág (ook in het openbaar op het forum) willen horen wat jij een minder goede zadelmakers vind en waarom: dit voorkomt leed in de toekomst voor andere bokkers! Misschien kunnen we wel proberen als we negatief commentaar hebben dit dan alleen uit eerste hand te doen en niet "de buurman van mijn vriendins oma die kende iemand die een paard had en diens zadelmaker....." ok? Wel goed dat Daleman het probleem zo heeft opgelost!