Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Het Drunens Ruiterhuis heeft wel mooie bruine laarzen maar die kosten volgens mij meer dan 300 euro
misschien kan de zoekfunctie je helpen
ik weet het iig niet
Roelke_ schreef:Ik heb bruine Derby's, de soft jumper. Echt een aanrader, heerlijke laarzen zijn het!
wiseguy15 schreef:Een beetje geduld kan geen kwaadHet Drunens Ruiterhuis heeft wel mooie bruine laarzen maar die kosten volgens mij meer dan 300 euro

nodi schreef:Ik heb ze van Relictigne (ik weet niet precies hoe je het schrijft) En die waren volgens mij rond de 270 euro of zo,
Ik heb ze in springuitvoering, dus met veters, maar je kunt ze ook als dressuurlaars nemen zonder veters.
mara_lover schreef:Ik heb sinds een week bruine laarzen.
Je moet inderdaad gewoon zelf kijken welk merk en model je graag wilt, en tegen meerprijs zijn ze dan meestal wel in het bruin te krijgen.
Zo hen ik voor de petrie anky gekozen, kon vervolgens kiezen uit een aantal verschillende tinten bruin.
Lisanne2 schreef:Roelke_ schreef:Ik heb bruine Derby's, de soft jumper. Echt een aanrader, heerlijke laarzen zijn het!
rijd je der ook dressuur mee?

Roelke_ schreef:De neuzen.. Zien er ook wat raar uit op de foto. Ze zijn niet rond, maar lopen iets meer in een punt inderdaad.
Ze zitten heerlijk. Gelijk de eerste keer toen ik ermee ben gaan rijden intensief gaan lessen. Eerste 5 minuten wel wat kramp gehad, maar daarna, super. Ze zitten heerlijk!

sjakie schreef:konigs favorit benelux 349 (incl kleurtoeslag). Kalfsleer. Geen rits, maar wel mogelijk om deze te plaatsen.
uitgebreid topic over bruine laarzen
[HK] Bruine laarzen!
sjakie schreef:staat er ook bij dat die er niet inzitten