Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
is vrij makkeljk..

kleinelinda schreef:goh appart zeg. Ik vind ze wel erg mooi. Maar had echt verwacht dat ze zouden verschuiven. Iemand bij mij in de groep heeft met 1 lus in het midden en dat verschuifd al hahah

Pistasche schreef:Er zijn héél veel mooie sjabrakken met lussen bv die van HH zijn ook heel leuk met die blokken of die strepen en die zijn met lussen.
Antoontje schreef:Pistasche schreef:Er zijn héél veel mooie sjabrakken met lussen bv die van HH zijn ook heel leuk met die blokken of die strepen en die zijn met lussen.
HH heeft alleen onder lussen dacht ik, die van boven zijn te kort om ergens aan vast te maken, snap niet waarom ze die eraan maken
Iemand vertelde mij dat ze voor aan die ringetjes voor aan het zadel waren, maar het was natuurlijk maar een voorbeeld
Blijven perfect liggen bij mij!
Toujours_ schreef:Mijn ervaring met de PK pads is dat ze níet schuiven, wel goed aansingelen natuurlijk![]()
ik heb er meerdere en rijd ermee op verschillende paarden met verschillende zadels.
Vind het erg fijne pads!
kleinelinda schreef:ok want ik heb altijd wel ene gelpad onder mijn zadel maar verschuifd hetdan oojk niet?