Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sodeletuut schreef:Misschien naar een zadelmaker gaan die hem dan weer aanpast als hij niet meer goed ligt?
Citaat:A) Door de afneembare neoprene pads kan het zadel op 3 simpele manieren passend gemaakt worden; pad positie, pad dikte en mbv wiggen. De pads zijn makkelijk te verwijderen en verplaatsen om het zadel passend te maken voor je paard. Fitting pads zijn beschikbaar in verschillende diktes. Elk zadel komt met een shimkit (plat en wig) om alle openingen tussen de boom en je paard op te vullen. Je kunt deze wiggen makkelijk met een schaar knippen in elk gewenste vorm.
B) Close contact ontwerp gemaakt van de beste kwaliteit leder (Wickett & Craig).
C) 3 beugel posities voor een gebalanceerde-, gecentreerde- of voorwaartse (Endurance) zit.
In Amerika zijn deze zadels al jarenlang onderworpen aan tests en worden ze zelfs met succes hoog in de Endurance sport gebruikt! Dankzij dit unieke gepattenteerde systeem neem jij het heft in eigen hand en bepaal je zelf het comfort voor uw paard en uwzelf.

Voor een paard die nog moet groeien is het zeker niet verkeerd om boomloos te beginnen en deze heb je ook in western uitvoeringen.
DubbelDun schreef:Het grote probleem met zadels die door een ruiter aangepast moeten worden is dat er veel mis kan gaan.
Op i-net kwam ik dit tegen.
Nu zegt één negatieve reactie niet veel, maar hij geeft wel weer wat ik bedoel:
http://www.chronicleforums.com/Forum/sh ... ?p=3002730
Verder valt het op dat er wel veel reclame over gemaakt wordt, maar dat er blijkbaar erg weinig mensen op internet er daadwerkelijk in rijden.
spiritoes schreef:Hey Roos
Leuk jou hier te treffenVoor een paard die nog moet groeien is het zeker niet verkeerd om boomloos te beginnen en deze heb je ook in western uitvoeringen.
Wil je nog een stel ogen erbij hebben als je mocht gaan passen dan hoor ik het wel![]()
Groetjes Saar
Weet iemand misschien iets in de buurt van den haag waar deze te koop zijn? DubbelDun schreef:@Nickyu: heb je daar een direkte link naar want ik kan hem niet vinden.
@Aafke: UL is idd leuk. Hoe is het met jouw zebra
MSQuincyTE schreef:Sodeletuut schreef:Misschien naar een zadelmaker gaan die hem dan weer aanpast als hij niet meer goed ligt?
Betaal jij het voor hem of haar?
nickyu schreef:DubbelDun schreef:@Nickyu: heb je daar een direkte link naar want ik kan hem niet vinden.
@Aafke: UL is idd leuk. Hoe is het met jouw zebra
producte -> zadel -> wanderreit en dan halverwege
barefoot leveranciers sturen indien gewenst op![]()
kan je m op je gemak thuis uitproberen