Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Haha
tunes schreef:Zou ik niet doen, je paard voeld de ruiter heel erg. Alle druk komt op een plaats. De eerste keer op mijn paard reed ik ook boomloos. Met het idee dat het lekker licht en flexibel zou zijn. Mijn paard is heel erg in paniek geraakt met alle gevolgen van dien.
Hier na is er een gewoon zadel op gekomen, niets meer aan de hand.
MissDonna schreef:Als je paard nog geen evenwicht heeft en jij zelf ook niet op het paard, vind ik dit geen goede keuze. Ook niet voor odyle. Die kan beter een passende ruiter vinden en een zadel.

, mijn paard is 1x erg geschrokken van een stel opvliegende eenden uit de sloot naast de bak. Ik reed toen dus met barebackpad stapvoets en hij begon te galopperen. En ja, toen zat ik er nog eens op, wat hij niet gewend was in galop, dus toen volgde er een rodeo. Met een bareback pad lig je er dan vrij snel naast
). MissDonna schreef:nee daar gaat het niet om. Het gaat er om dat het paard straks met inrijden geen evenwicht heeft. En op zon barebackpad heb je geen steun. En * niet banketstaaf bedoeld* jullie hebben allemaal niet veel rij ervaring, en waarschijnlijk ook niet genoeg evenwicht om dat te vinden op een jonge pony die dit probleem waarschijnlijk wel heeft.
naja, goed. kijk maar wat je doet nanette, ik hoop alleen dat je zelf wat slimmer bezig zal zijn als de andere.
succes met bertha

hahahananette_bokt schreef:Ja, ik was ook al van plan om prive les te nemen en dat diegene mij dus zou helpen met het inrijden.
En ik was niet van plan om het aan odyle te vragen hoor want ook zij heeft er nog niet zo veel ervaring mee ..
Ik ga Bjorna denk k ook niet wegbrengen,
ik wil het zelf ook meemaken en ze kent mij ook.
Zo leren we er allebei wat van, en kan ze toch met een vertrowud persoon leren...
Ja hoop ik ook.. Ik hoop dat heteen leuke tijd wordt met Bjorna. Maar denk het wel.
jy ook suc6 met sanne
En ga je ook naar een stal? Of blijf je op t land?
!