morgen is het de eerste keer dat ik ze om doe

dus wie wil me helpen? ;p
naja ik denk dat het me wel lukt maar ik vraag het toch voor de zekerheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maris_V schreef:Met de sluiting naar binnen en de beschermender achterzijde aan de voorkant van de benen![]()
nee vraag het aan iemand die er verstand van heeft en dan kan je het de volgende keer zelf
Maanling schreef:Maris_V schreef:Met de sluiting naar binnen en de beschermender achterzijde aan de voorkant van de benen![]()
nee vraag het aan iemand die er verstand van heeft en dan kan je het de volgende keer zelf
Sluiting naar binnen? Klitteband (sluiting) hoort aan de buitenkant. Of bedoel je iets anders?
Citaat:Sluiting naar binnen? Klitteband (sluiting) hoort aan de buitenkant. Of bedoel je iets anders?
Citaat:haha.. als je dit goed leest inclusief emoticon.. dan zie je dat dit zeer sarcastisch is bedoeld..![]()
xMariekee schreef:Als je niet eens weet hoe je ze om moet doen, waarom wil je ze dan gebruiken?
waarom zou je een cap kopen als je niet weet hoe je die op moet zetten?
alles moet je leren, en als je paard er gezonder op wordt kan het helemaal geen kwaad om zoiets te vragen

xMariekee schreef:Als je niet eens weet hoe je ze om moet doen, waarom wil je ze dan gebruiken?
shera schreef:Kijk anders even op een site van bijvoorbeeld divoza, bij beenbescherming. Dan kun je zien hoe ze horen te zitten
Veertjuuhh schreef:vraag het idd aan iemand die weet hoe het moet.. het belangrijkste is idd wat lielle ook al zegt.. doe ze niet te strak.. maar ja ook weer niet te los.. en zorg dat het klittenband altijd aan de buitenkant zit.. en als je ook achter beenbescherming omdoet.. veel mensen denken dat hier geen verschil in links en rechts zit.. maar dat is dus niet waar..! je moet altijd het klittenband wat je als laatste doet naar achteren.. dus het klittenband van het echt vastmaken waarmee je bepaald hoe strak hij zit naar voren.. dat is degene die je als eerste vastmaakt..!! maar nogmaals vraag hulp..!..