Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Storm76 schreef:Een gaatje scheelt ongeveer 2,5 cm, dus 2 gaatjes schelen er 5. Als jouw ene been echt 5 cm langer is, dan zou jij niet eens kunnen lopen zonder aangepast schoeisel.
Waarschijnlijk zit je scheef op het paard. Laat je eens goed nakijken door iemand die verstand heeft van dit probleem, ofwel een manueel therapeut, ofwel een instructrice die op dit gebied erg goed is.
Succes!
Nelleke1 schreef:tsja het zijn geen grote gaatjes, het scheelt denk ik 3 cm, het zit in mijn heup die is scheef
Nibbit schreef:Storm76 schreef:Een gaatje scheelt ongeveer 2,5 cm, dus 2 gaatjes schelen er 5. Als jouw ene been echt 5 cm langer is, dan zou jij niet eens kunnen lopen zonder aangepast schoeisel.
Waarschijnlijk zit je scheef op het paard. Laat je eens goed nakijken door iemand die verstand heeft van dit probleem, ofwel een manueel therapeut, ofwel een instructrice die op dit gebied erg goed is.
Succes!
Dat klopt niet.
Als een gaatje 2,5 cm uit elkaar zit wordt de riem 1,25 cm langer (hij zit dubbel)
2 gaatjes zijn dan bijv. wel 2,5 cm
Maar een verschil in benen van 2,5 cm lijkt me ook nog vrij veel om zo op te lopen
Nelleke1 schreef:en jij trekt het zadel dan niet scheef?