Prijs frontriempje..slik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lieke_M

Prijs frontriempje..slik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 13:41

Kocht laatst op Marktplaats een heel mooi frontriempje voor 3 euro, heel mooi ding met dubbele rij steentjes. Maar bleek bruin te zijn en m'n kopstuk is zwart. Ach vond ik niet zo erg, ik hou het wel voor ooit..

Nu liep ik gisteren in een doe-het-zelf-winkel waar ze een klein assortiment paardespullen verkopen. Moest eigenlijk steekpaaltjes hebben maar kon het niet laten even rond te kijken, zag ik opeens "o mooi frontriempje, zwart, met beetje bling-bling" - de prijs was niet meteen ergens te vinden maar ach wat kost zo'n dingetje, dacht ik maar.

Vond mijn totale prijs aan de kassa eigenlijk vrij veel, maar ik had me vast misrekend, had wel 20 paaltjes mee en een rol stroomdraad.. handen vol dus kasticket maar in m'n handtas gegooid.

Kom ik thuis en zie ik dat dat stomme riempje 40 euro (!!!!è!è!) Ach gut heeft gekost.

Normaal koop ik NOOIT zulke bling toestanden, maar kon het dan even niet laten en ik zal nooit bewust zoveel geld uitgevel aan zo'n prul. Ben er nog altijd niet goed van.

Nu vraag ik me toch al de hele tijd af - kan dat wel - kosten die dingen echt zoveel in de winkel?? Of zou er misschien een fout in hun scansysteem hebben gezeten ofzo??

Groot verschil met mijn bruintje van 3 euro!!

saden

Re: Prijs frontriempje..slik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 13:44

Ik heb er ook een vn 45 euro. Ik denk dat je prijs helaas klopt.
Je kunt eens kijken op bv divoza of de frontriem er tussen staat en voor welke prijs.
3 euro is wel erg goedkoop voor dit soort frontriemen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 13:44

Ik weet niet precies welke frontriem je hebt... maar ja tegenwoordig betaal je veel voor zo'n leuke frontriem met bling Knipoog
Ik zou zeggen kijk eens op webshops en je komt nog hogere prijzen tegen Nagelbijten / Gniffelen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 13:46

ik vind de prijzen van de frontriemen ook erg hoog heb dan ook maar een heel nieuw hoofdstel gekocht was ook wel prijzig maar in verhouding goedkoper dan een frontriem los

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 13:47

jaa die prijzen zijn er voor frontriempjes, je hebt ze zelfs nog veel duurder....

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 13:48

Ha, o God, ja dan ben ik ergens wel blij dat ik er niet opgelegd werd.. Lachen.

Maar ik dacht dat die dingen maximum 15 euro zouden kosten.

Wat ben ik "Blond" en onwetend dus!

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 13:49

Ja die van 3 euro was van een maisje die ze zelf maakte dus ik wist nu wel dat dit héééél geodkoop was. Overigens echt wel netjes hoor.

Maar ik was écht geschrokken Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:18

Uit welke oertijd kom jij Haha!

Tegenwoordig beginnen de prijzen van een beetje fatsoenlijke blingbling rond de 20,- en dan aan de hoogte van je eisen (beter leder, beter afgewerkt, meer bling) worden ze duurder.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:20

haha ik moest er eigenlijk wel om lachen, je hebt iig waarschijnlijk wel een frontriem van een 'goed' merk, dus kwalitatief waarschijnlijk prima in orde. bij de goedkopere wil het nog wel eens zijn dat je 'bling' eruit valt.
Heb overigens vorige week nog een mooie frontriem in Drunen gekocht, 55 euro...maar hij is wel echt geweldig mooi!

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 14:22

lonnie schreef:
haha ik moest er eigenlijk wel om lachen, je hebt iig waarschijnlijk wel een frontriem van een 'goed' merk, dus kwalitatief waarschijnlijk prima in orde. ..knip..!

Nou dat mag ik dan toch hopen ja Clown . Ach ik kan er nu wel om lachen hoor.

Maar ik voel me inderdaad uit de tijd van de dino's komen - ben al 27 hoor!!

In een doe-het-zelf-zaak had ik niet eens verwacht dat ze zo'n kwaliteitsspullen verkochten.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:39

daar heb je inderdaad een punt, ik zie ook nooit echt 'dure' merken zeg maar bij bijvoorbeeld de boerenbond ofzo. heb je geen merkje kunnen ontdekken, of heb je het bonnetje nog? ben wel benieuwd eigenlijk wat je nou hebt gekocht voor dat geld

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:45

Nou ik kom dan zeker ook uit de oertijd.. want 40 euro. Alle machtig wat een geld voor een frontriem!! Bloos! Daar kan je een heel hoofdstel voor kopen. Niet normaal zeg zulke bedragen. Ik had hem toch echt mooi terug gebracht naar de winkel Tong uitsteken ( Zag laatst in het barokke topic dat iemand zelf van die bling frontriemen maakt. Misschien opzoek gaan naar zoiets, dat is beter te betalen Clown )

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:51

hmm alleen ik zou voor 40 euro toch geen hoofdstel kopen...zegt ook el iets over de kwaliteit van t leer als je voor 40 euro een hoofdstel hebt

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:53

sja, das het "leuke" van al die glim onzin , je betaalt je blauw als je het leuk vind want het is gewild, daar profiteren ze goed van als verkopers/producenten

gelukkig vind ik er geen bal aan en houd ik het bij zo simpel mogelijk

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:55

Gelukkig blijven die dingen ook jarenlang goed. 40 euro voor een hoofdstel zou ik nooit doen. Die dingen zijn zo kapot en kwalitatief ga ik beter voor een duurder merk.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 14:58

Nu maar hopen dat de kwaliteit ook echt goed is voor die 40 euro.
Misschien heeft zo'n medewerker eens op internet zoiets gezien voor €40 euro en komt in de winkel en vertelt dit tegen de baas en baas denkt KASSAAAA! Haha!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:00

heb je een foto ? Nagelbijten / Gniffelen ik ben nu wel benieuwd naar het riempje zelf Tong uitsteken

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 15:36

lonnie schreef:
daar heb je inderdaad een punt, ik zie ook nooit echt 'dure' merken zeg maar bij bijvoorbeeld de boerenbond ofzo. heb je geen merkje kunnen ontdekken, of heb je het bonnetje nog? ben wel benieuwd eigenlijk wat je nou hebt gekocht voor dat geld

Ik ook Lachen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:41

Vooral die glimdingen zijn vaak prijzig, zeker als je een duur merk te pakken hebt. Heb om die reden een keer een heel hoofdstel gekocht, terwijl we eigenlijk alleen de frontriem wilden. Het complete hoofdstel was in de aanbieding goedkoper!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:41

Je betaalt nu eenmaal voor kwaliteit! Als je het te duur vindt en zonde van je geld, tja dan zou ik hem terugbrengen naar de winkel.
Zelf heb ik een dobert frontriem met bling van 65,- en dat was echt nog niet de duurste uit het assortiment Bloos Maarja, 't oog wil ook wat Clown

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 15:41

Euh, foto wordt moeilijk, heb momenteel even geen pc thuis wegens verbouwingen en kan op het werk geen programma uploaden om hem erop te plaatsen.

Ik kan hem misschien wel doormailen naar iemand, die hem effe op Bokt plaatst voor me (na 't weekend)??

Wie is kandidaat?

PS: zo speciaal is ie niet hoor Lachen

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:42

Die van mij is ook 42 euro, het is van HH, zo'n blingbling V-frontriem. Is inderdaad erg duur!

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:42

Ik denk dat het klopt hoor Knipoog
Ik zag laatst ook een hele mooie, prijs: €85
Dus die heb ik maar gezellig laten hangen Clown

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:46

Ik heb er een met blingsteentjes voor mijn verjaardag van mijn ouders gehad, die kostte ook 40 euro! Maar er is nog niet een steentje uit en het is goede kwaliteit, dus ik heb het er wel voor over.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:47

Ja pff, ik heb een kettingfrontiem ; 5 euro.
Ik wilde er nog 1, dus kom in de ruiterzaak: 55 euro. Wow!
Gewoon 50 euro duurder, wel betere kwaliteit, meer diamantjes etc. maar 50 euro duurder. Bloos!
Helaas kan ik zulke dingen nooit laten liggen. *LOL*
Heb hem nog maar net een maand, maar goede kwaliteit. En ja, een wonder dat hij nog heel is. Ik ben echt een ramp met dingen heel houden.

Het klopt denk ik wel. Ja