Nu liep ik gisteren in een doe-het-zelf-winkel waar ze een klein assortiment paardespullen verkopen. Moest eigenlijk steekpaaltjes hebben maar kon het niet laten even rond te kijken, zag ik opeens "o mooi frontriempje, zwart, met beetje bling-bling" - de prijs was niet meteen ergens te vinden maar ach wat kost zo'n dingetje, dacht ik maar.
Vond mijn totale prijs aan de kassa eigenlijk vrij veel, maar ik had me vast misrekend, had wel 20 paaltjes mee en een rol stroomdraad.. handen vol dus kasticket maar in m'n handtas gegooid.
Kom ik thuis en zie ik dat dat stomme riempje 40 euro (!!!!è!è!)
heeft gekost.Normaal koop ik NOOIT zulke bling toestanden, maar kon het dan even niet laten en ik zal nooit bewust zoveel geld uitgevel aan zo'n prul. Ben er nog altijd niet goed van.
Nu vraag ik me toch al de hele tijd af - kan dat wel - kosten die dingen echt zoveel in de winkel?? Of zou er misschien een fout in hun scansysteem hebben gezeten ofzo??
Groot verschil met mijn bruintje van 3 euro!!

.
. Ach ik kan er nu wel om lachen hoor.
Daar kan je een heel hoofdstel voor kopen. Niet normaal zeg zulke bedragen. Ik had hem toch echt mooi terug gebracht naar de winkel
( Zag laatst in het barokke topic dat iemand zelf van die bling frontriemen maakt. Misschien opzoek gaan naar zoiets, dat is beter te betalen
Maarja, 't oog wil ook wat