Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maat shetland is echt voor de inimini's, dus je zult waarschijnlijk maat pony nodig hebben en deze hebben wel een sperriempje. Alleen maat shetland is zonder sperriempje.
MieLo schreef:ik heb hem ook besteld![]()
ik heb hem nog niet binnen, maar hij komt binnenkort. krijg zelf de atlantic blue

Schimmelig schreef:Leuk Lermy
@ cremellogek, dat zijn geen hoofdstellen van Pink hoor, die die je laat zien zijn niet met echte Swarovski
Schimmelig schreef:Hmm, op de foto ogen de steentjes uit dat hoofdstel een beetje plasticig
Heb een frontriem met steentjes in de kleur Aqua AB (kopstuk is ook onderlegd 
Sappos schreef:Ik vind het supermooie hoofdstellen maar ben benieuwd of de shet maten ook qua breedte van bijv neusriem aangepast zijn aan een klein hoofd. Ik zou er graag eentje voor mn mini hebben ( hijs 95 cm maar heeft echt maat mini dus als deze klein valt is het misschien wel wat).

Menino schreef:ik heb een gekleurde onderlegde van FSS ... zwart met turqoise eronder...Ik zal eens een foto maken. Hij is wel met echte swarovskiHeb een frontriem met steentjes in de kleur Aqua AB (kopstuk is ook onderlegd
En heb ook nog 1tje van treadstone... Die is bruin, en dan blauw/grijzig onderlegd
Ga even meten....