Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
#Ymke# schreef:Prestige
Urielle schreef:#Ymke# schreef:Prestige
Heeft teveel wrong als je problemen in je lies hebt
Esther_ schreef:Ik vind de stubben Maestoso ook een smalle zit hebben.
Barco schreef:ik vind Kn eigenlijk helemaal niet smal qua zit. Frank Baines vind ik smal en ik heb een keer op een hulsebos gereden en die vond ik ook smal.
. En inderdaad de Anatomica heeft ook dikke kniewrongen, toch maar iets gaan proberen met beduidend minder kniewrong. 
steinstein schreef:IK heb sinds een tijd ook behoorlijk last van mijn linker lies. Heb zelf een KN Allegro. Ik heb het idee dat dit zadel erg breed is en dat ik sinds ik dit zadel heb last heb van mijn lies. Ik vind het een super zadel, maar weet even niet wat ik moet doen. Vandaar dat ik even in je topic reageer.
KN Allegro heb ik geen ervaring mee, de symphonie wel.
Spaikey schreef:steinstein schreef:IK heb sinds een tijd ook behoorlijk last van mijn linker lies. Heb zelf een KN Allegro. Ik heb het idee dat dit zadel erg breed is en dat ik sinds ik dit zadel heb last heb van mijn lies. Ik vind het een super zadel, maar weet even niet wat ik moet doen. Vandaar dat ik even in je topic reageer.
Oh zelfde probleem dus.KN Allegro heb ik geen ervaring mee, de symphonie wel.
Hoop dat je ook een oplossing vind voor je lies.
Je zit dus met eigenlijk hetzelfde probleem als ik, nieuw zadel last van je lies..

Spaikey schreef:@steinstein: heeft de allegro veel kniewrong?