Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_bloempje01_ schreef:tja ik snap het ook nog steeds niet zo goed! volgens mij gaan sommige zadels er alleen maar minder van passen maar bij een paard met een hogeschoft snap ik het heeel goed
Woogy schreef:_bloempje01_ schreef:tja ik snap het ook nog steeds niet zo goed! volgens mij gaan sommige zadels er alleen maar minder van passen maar bij een paard met een hogeschoft snap ik het heeel goed
hoezo? lijkt mij dat er alleen maar nog meer tussen schoft en kamer van je zadel komt te zitten waardoor het nog harder gaat schuren en drukken.
Woogy schreef:maar blijkbaar betrefd het hier geen bontje tussen pad en zadel anders lijkt het mij dat het geen effect heeft?
TOF ik heb gewoon 110 bezichtegingen en slechts 8 berichten...dat betekend dat er een stuk meer gekeken dan geantwoord wordt. Heeft dan niemand een verklaring waarom ze met bontjes en pads rijden?
Shauni schreef:Sommige vinden het ook mooi om te hebben. Zo'n bontje
Woogy schreef:maar blijkbaar betrefd het hier geen bontje tussen pad en zadel anders lijkt het mij dat het geen effect heeft?
TOF ik heb gewoon 110 bezichtegingen en slechts 8 berichten...dat betekend dat er een stuk meer gekeken dan geantwoord wordt. Heeft dan niemand een verklaring waarom ze met bontjes en pads rijden?
merrieveulen schreef:maar goed, een dekje is nou eenmaal bedoeld om je zadel te beschermen, dat het mooi kan zijn is alleen maar leuk meegenomen.
Citaat:ik heb er zo'n 1:(achterste)