wat vinden jullie nou van de harry's horse peesbeschermers
vind je ze goed ? en hoezo dan ?
vind je ze helemaal niets waarom dat dan ?
raad je ze aan of af ?
brand los !

groetjes naomi
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ik heb alleen de nieuwere peesjes en strijklappen van HH en vind het inderdaad ook zo: de strijklappen vind ik klein vallen.
Naomi_Haffie schreef:oke, dus ik kan beter norton of br nemen ?
Leonieke schreef:Ik verkoop ze erg veel en wij hebben ze zelf ook in gebruik bij mijn moeders haflinger.
Het klopt dat het elastiek iets teveel rek heeft, maar verder zijn de perfect.
Goede pasvorm, slijtvast en ze blijven goed zitten.
Dat de voering naar binnen klapt heb je met elk merk wel. Wij gebruikten ook veel Eskadron, maar die doen dat ook.
Daarnaast is een groot voordeel van de HH dat de voering is afgewekt. Daar is bij de Norton en skadron geen sprake van.
Wij testen bijna alle producten die wij op voorraad hebben en verkopen en de Hh zijn bij ons goed door de test gekomen.
Roma_4ever schreef:Leonieke schreef:Ik verkoop ze erg veel en wij hebben ze zelf ook in gebruik bij mijn moeders haflinger.
Het klopt dat het elastiek iets teveel rek heeft, maar verder zijn de perfect.
Goede pasvorm, slijtvast en ze blijven goed zitten.
Dat de voering naar binnen klapt heb je met elk merk wel. Wij gebruikten ook veel Eskadron, maar die doen dat ook.
Daarnaast is een groot voordeel van de HH dat de voering is afgewekt. Daar is bij de Norton en skadron geen sprake van.
Wij testen bijna alle producten die wij op voorraad hebben en verkopen en de Hh zijn bij ons goed door de test gekomen.
welke maat gerbuiken jullie voor je haf dan?
want mijn haf heeft van alle merken cob en van de nieuwe van HH past ze die niet goed en full is veel te groot
peter_pan_ schreef:ach, voor de prijs kan je niet echt sukkelen met HH vind ik....
goedkoop, bij mijn paardje passen ze vrij goed, en leuke kleurtjes
de strijklappen vind ik ook wel wat minder van pasvorm...
voor betere kwaliteit/pasvorm/duurzaamheid is het inderdaad wel beter om een ander merk (bvb eskadron) te nemen, maar dan is de prijs daar ook naar...
Julia_Romeo schreef:ik vind ze niet fijn
heb die met enkel elastiek, rek is er snel uit, zakt daardoor soms af..
Roma_4ever schreef:@ leonieke mijn haf is 1.40 en vrij smal geboouwd maar ik hoor van meer klachten over de HH pasvorm van peesjes ...