Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:Maar? Wat is er nu scheef aan het zadel? De boom? De vulling?
Is de boom gebroken? Heeft ze een idee hoe het is ontstaan, bv door verbreden/versmallen?
MysticTinker schreef:Was het een nieuw zadel, of tweedehands? Ben ook benieuwd hoe dat is ontstaan. Echt een fabrieksfout, of achteraf gebeurd?
germie schreef:Mizora, dan is het dus troep. Je mag van zo'n merk verwachten dat ze kunststof gebruiken dat van -20 tot +60 constante eigenschappen heeft. Als dat niet zo is, dan is het dus waar dat Kieffers bijna altijd scheef zijn. Thermoplastisch betekent niet dat iets niet over zonlicht kan. Er zijn echt wel hoogwaardige kunststoffen op de markt die gewoon binnen een heel groot temperatuurbereik stabiel zijn en dezelfde eigenschappen hebben.
Pas bij hogere temperaturen moet een boom te vervormen zijn.
lotjj92 schreef:germie schreef:Mizora, dan is het dus troep. Je mag van zo'n merk verwachten dat ze kunststof gebruiken dat van -20 tot +60 constante eigenschappen heeft. Als dat niet zo is, dan is het dus waar dat Kieffers bijna altijd scheef zijn. Thermoplastisch betekent niet dat iets niet over zonlicht kan. Er zijn echt wel hoogwaardige kunststoffen op de markt die gewoon binnen een heel groot temperatuurbereik stabiel zijn en dezelfde eigenschappen hebben.
Pas bij hogere temperaturen moet een boom te vervormen zijn.
vind ik wel weer kort door de bocht, wij hebben altijd kieffer zadels en allemaal zijn ze goed! en absoluut niet scheef. ze mankeren nooit wat.
zadelboer, interessant, want dat wist ik helemaal niet. omdat wij geen zadelmaker inde trailer hebben moest ik mijn zadel ook altijd in de auto leggen waar het inderdaad warm werd. gelukkig komt er binnenkort een trailer met zadelmaker zodat mijn zadel nooit meer in de zon hoeft te liggen!
Zadelboer schreef:lotjj92 schreef:
vind ik wel weer kort door de bocht, wij hebben altijd kieffer zadels en allemaal zijn ze goed! en absoluut niet scheef. ze mankeren nooit wat.
zadelboer, interessant, want dat wist ik helemaal niet. omdat wij geen zadelmaker inde trailer hebben moest ik mijn zadel ook altijd in de auto leggen waar het inderdaad warm werd. gelukkig komt er binnenkort een trailer met zadelmaker zodat mijn zadel nooit meer in de zon hoeft te liggen!
ZO HE GAAF JO
dan ben je denk ik wel uniek in de wereld , zal veel jaloerse blikken op leveren
Een eigen zadelmaker in je trailer !!!!![]()
maar een zadelkamer in je trailer is wel beter voor je zadel ,handiger ook .
zorg alleen dat je deurtje dan goed dicht is ,heb ooiot eens een klant gehad die vergat om het af te sluiten.
toevallig ook een Kieffer in een bocht vloog het zadel eruit , pa reed er achter met een andere auto en zag hoe een tegenligger over het zadel reed![]()
een ding is zeker, daar kunnen ze niet tegen.