ik vraag met toch af waar dit voor is, ik dacht voor het tegen gaan dat het zadel naar achter schuift als je springt, is dat zo?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:maar als je hem voor de sier hebt dan, belemmert dit dan niks en is het niet slecht ofzo?
RedPassion schreef:Maar ik vraag me nog altijd af; kan een goed passend zadel dan echt naar achteren schuiven bij het springen?
RedPassion schreef:Maar ik vraag me nog altijd af; kan een goed passend zadel dan echt naar achteren schuiven bij het springen?
Jolliegirl schreef:een goed passend zadel schuift NIET. ik kan zonder singel rijden als ik wil....
Heb een borsttuig dus niet nodig, wél is het idd handig voor lampjes enzo.. dus als het lekker losjes zit is het geen probleem IMO.
Lenneke_ schreef:Kom maar eens hier over de heuveltjes rijden zonder singel. Ik weet zeker dat je er met zadel en al via de kont af glijdt.
RedPassion schreef:Een singel lijkt me een ander verhaal
MelanieB schreef:?
Beetje rare opmerking, ga jij maar een zooi opsprongen achter elkaar doen, ik weet zeker dat je zadel wat naar achter glijd, hoe goed ie ook past/aangesingeld is.